S
Slettet medlem 1398
Gjest
Jeg som kjører 60/40 on off trail kunne fint hatt en Indy. Men får litt Cat High Country feeling med den lengere tunellen
Har man hatt uendelig med $, så hadde man hatt en maskin til hver av bruksområdeneDet er nok mange som har glemt hvor morro det er å kjøre 129" i disse mountaintider. Med 25:45 giring, løypebelte og sprek motor kan det bli mye underholdning på harde løyper også.
Enig,jeg tenker å beholde min pro-ride RMK assault nå når den blir utbetalt,det er fortsatt en fantastisk scooter så blir å bygge og modifisere den mer til kun løssnø og skog,å kjøpe en kortbelter i tillegg..xcr eller xc,får se men kjenner jeg trenger en skikkelig løypescooter også nåHar man hatt uendelig med $, så hadde man hatt en maskin til hver av bruksområdene
Har man hatt uendelig med $, så hadde man hatt en maskin til hver av bruksområdene
Jeg hadde gått for xcr om jeg skulle hatt en løype maskin, mest pga at jeg tror den er mer behagelig i ujevne løyper, men det er no bære mi mening daEnig,jeg tenker å beholde min pro-ride RMK assault nå når den blir utbetalt,det er fortsatt en fantastisk scooter så blir å bygge og modifisere den mer til kun løssnø og skog,å kjøpe en kortbelter i tillegg..xcr eller xc,får se men kjenner jeg trenger en skikkelig løypescooter også nå
Ja jeg bikker også mest mot xcr,den har litt råere oppsett og pro-xc boggien som frister fælt,og i tillegg xcr navnetJeg hadde gått for xcr om jeg skulle hatt en løype maskin, mest pga at jeg tror den er mer behagelig i ujevne løyper, men det er no bære mi mening da
Bøyd a-armForstillinga forsvant?
Var faktisk 3stk med problemer når jeg var der. Stod en SKS 146" som ikke startet i lastebilen til road showet, så stod det en Pro Rmk 163" ute som ikke gikk pga elektrisk feil, og en SKS 155" tok plugger og var vanskelig og starte, alle var 850. SyndTest kjøringen i Fyresdal blei nesten litt fiasko, 850’an ville nesten ikke starte, og 2 stykk sto bare og ikkje fungerte, di prekte om noe program feil på dei.
Var kun sks’en av di lange som kunne kjøres med, inntil forstillinga forsvant
Fikk testet SKS 155 en liten tur, men måtte dra minst 60 ganger før den startet.Var faktisk 3stk med problemer når jeg var der. Stod en SKS 146" som ikke startet i lastebilen til road showet, så stod det en Pro Rmk 163" ute som ikke gikk pga elektrisk feil, og en SKS 155" tok plugger og var vanskelig og starte, alle var 850. Synd
De som fungerte av 850 var vell en Assault 146" og en Indy XC.
Jeg tenkte ikke noe over det, så skal ikke uttale meg.Er det fortsatt mykje beltestøy på Titan’n??
Ja!Ikke bra dette da.. Trist om det blir et nytt kapittel med elektronikk trøbbel, programvare etc.
Har ikke disse motorene såpass avansert motorstyring at motoren beskytter seg selv ved oppstart og innkjøring?
Forhandler mente at den hadde blitt kjørt altfor hardt fra starten, de ville klart å fikse det lett om de hadde med seg en pc.800 Axys har hvertfall innkjøringsmodus så regner bare med 850 også har det
Forhandler mente at den hadde blitt kjørt altfor hardt fra starten, de ville klart å fikse det lett om de hadde med seg en pc.
Har den det?800 Axys har hvertfall innkjøringsmodus så regner bare med 850 også har det
Har den det?
Hmmm, merket ikke noe til dette på verken min 2017 eller 2018 pro rmk.Det sies at den leverer ekstra olje og fuel frem til første 6 timer og etter det kun ekstra olje til 18 timer. Etter 6-7 timer så ble min langt friskere og jeg gikk opp 100-200 rpm. Ble rappere og ikke så "lat" pga nesten på nær drukning i olje osv
Om dette stemmer med innkjørings program er jeg usikker på, men min ble langt friskere hvertfall etterhvert