What?! Tar reimer med @Diablo kit? Trodde det ikke gikk ant jeg.
Ja er sporkile , kan ikke monteres feil.Hvordan er det med monteringen av variatoren på 850? Er det sporkile? Vil tro at med innebygd kast så må den monteres rett i forhold til veivposisjon?
Noken som har prøvd variator kittet til utsi motor?
Har hørt at folk tar reimer med diablo sitt kitt også nå så da lurer jeg fælt på om noen har prøvd seg litt frem ? Eller venter folk på brp skal fikse det?
What?! Tar reimer med @Diablo kit? Trodde det ikke gikk ant jeg.
Mye km har du på din nå? Samme reima?
Noken som har prøvd variator kittet til utsi motor?
Har hørt at folk tar reimer med diablo sitt kitt også nå så da lurer jeg fælt på om noen har prøvd seg litt frem ? Eller venter folk på brp skal fikse det?
36 grader tror jeg lite på. Motoren holder jo ca 42 grader.
Ja syns det var litt rart, var i rest frem til begynnelsen av Mars, men jeg parkerer ikke så da blir det og kjøre på 8600 rpm de neste to ukene....Høres ut som brp har problemer med å produsere nok reservedeler til kundan sine ikke bra jeg hadde blitt irritert om jeg har blitt scooter løs i flere dager / uker pga at dem ikke klarer å levere deler
Får jo bare håpe at det ikke går utover noe annet daJa syns det var litt rart, var i rest frem til begynnelsen av Mars, men jeg parkerer ikke så da blir det og kjøre på 8600 rpm de neste to ukene....
Kjører du uten blir det jo ubalanse i variatoren. Forhandleren din har vel en annen scooter på lager de kan låne bolten fra til de får inn igjen. Det er det minste jeg hadde forlangt av en forhandler!Ja syns det var litt rart, var i rest frem til begynnelsen av Mars, men jeg parkerer ikke så da blir det og kjøre på 8600 rpm de neste to ukene....
Nja... Du monterer den vel riktig på uansett, men fullt mulig å montere sammen selve variatoren feil om du ikke er våken..Ja er sporkile , kan ikke monteres feil.
Interessant det du påpeker med reimene der.. Jeg kjører jo på 391 reim fremdeles, 195mil på første reim, og har nå godt og vel 45mil på reim nr 2. Ingen tegn til unormal slitasje å se.Det tredje bilde må du sende til BRP/forhandler fordi det sier det meste hva som skjer. Sekundæren henger ikke med 100% og for meg er dette spikeren i kista for gire ned teorien. Det er clutchingen som er for dårlig, mulig at den nye reima bidrar til dårligere backshift.