Sett på orginal sporkile og se om d blir mere eller mindre turtall på samme variator oppsett.
Er det som er planen
Sett på orginal sporkile og se om d blir mere eller mindre turtall på samme variator oppsett.
Hva betalte du for en slik økt i dynoen?Vi får se om jeg tar meg en ny runde i dyno med snillere tenning
Betalte 3000,-eks mva så synes det var en grei pris på dynokjøringa, men no gjorde jeg al skruing i mellom vært run selv for å spare litt penger og på den måten kunne kristen utføre andre ting i mellom run'eneHva betalte du for en slik økt i dynoen?
Stigan3
Dine vekter er tupptunge så kan ikke sammenlignes med 10 eller 11 serie polaris vekter, dem er mye lettere å dra
Cpc IT 70 med tunge lodd langt inn...skal litt moment for å dra ditt oppsett..
Va oss motorsenteret å dynokjørte min axys 860. Har slp pipe å stock y pipe. Orginal topp modifisert av olsen racing.
Så har æ pc5.
Hadde 160 hk når æ kom å ente me 160 hk. Å æ blir å prøve en ypipe men er ikke sikker på hvilken merke.
Cs preformanse.
Fungerer meget bra
Film av nest siste dynotest er på vår FB side, trur det var 20 sek fra 7800-8500 auto testCpc 950 Gen2 sylinder ,Hsk modifisert & portet +15 HK + 10 Fotpund, Jaws Proclimb 950 monster singel effektpipe Hsk modifisert
Kjørt med knock overvåkning 7600-8600 30 sekunder autotest, ingen tennings retard og 100% knock fri
For dem som ønsker et torque monster er dette veien å gå
Her må man ikke se seg blind på hk men sjekk torque kurven, denne motoren har også en hinsides gassrespons
Mapet og justert for 98 oktan
Vi har brukt 40-50 liter bensin og sikkert 100+ dynoruns for å komme i mål
Hadde sikkert vært betydelig mer å hente med block porting og trangere squish...og mer testing
Vis vedlegget 64737
Film av nest siste dynotest er på vår FB side, trur det var 20 sek fra 7800-8500 auto test
Kommer tirsdag, da får vi se litt ski doo musklerSkulle dere ikke kjøre en 850 i dyno for en tid tilbake? Har du tall på den?
Sett på orginal sporkile og se om d blir mere eller mindre turtall på samme variator oppsett.
Ny Hsk Gen 4 big bore kit i dyno
Scooter Polaris Pro 2012 med 2013-15 block/sylinder...
utganspunktet for mer hk er bra så vi fortsetter mandag...
God helg HK frelste scooter folk
Vis vedlegget 64765
Meget godt forklart og god informasjon du kommer med her både for min del og sikkert mange flere her på forumet som jeg har skreve litt lenger opp her, så blir jeg og prøve det ut til ukaEnig. Fortenning er med på å avgjøre når maks trykk på stempel kommer. Blir det for mye og maks trykk kommer for tidlig, så får ikke trykket gjort noe jobb på stempel/veiv. Energien blir bare varme og mishandling av motorkomponenter.
Blir som å trampe ned på sykkelpedalen når den står på topp.
Skriveleif her eller ? hadde du ikke mindre hk når du kom en når du dro ?Va oss motorsenteret å dynokjørte min axys 860. Har slp pipe å stock y pipe. Orginal topp modifisert av olsen racing.
Så har æ pc5.
Hadde 160 hk når æ kom å ente me 160 hk. Å æ blir å prøve en ypipe men er ikke sikker på hvilken merke.
Hvor magert kan du kjøre på 98? Er ikke 0.54 i BSFC veldig lavt? Regner med flere faktorer spiller inn, men er litt nysgjerrig.Da er vi over 180 HK Polaris Pro Gen4 big bore kit
Dette er 44 hk over std 98 okt fra Esso..
Vis vedlegget 64796
Nei ikke noe skriveleif. Har brukt mye tid på mapping å det var ikke noe å hente på å mappe den i dyno.Skriveleif her eller ? hadde du ikke mindre hk når du kom en når du dro ?
Hadde du tenningsjusterer på powercommandern? Huske ikke. Prøvde dere forskjellig tenning i benken?Nei ikke noe skriveleif. Har brukt mye tid på mapping å det var ikke noe å hente på å mappe den i dyno.
Ja vi prøvde d. Også ble værre å senke den å mere tenning gidda ikke vi får den detonere da såm æ har erfart på fjelle når æ har prøvd detHadde du tenningsjusterer på powercommandern? Huske ikke. Prøvde dere forskjellig tenning i benken?
Ski doo 850 skal i dyno i morgen
Nu ska ikke æ ut på altfor dypt vann, men har du prøvd å sotte på orginal pipa eller vurdert å bytte til jaws? vet du har axys men av erfaring fra min Pro så va slp pipa et helvette å styre med... Men så er det jo forskjell på utformingen å motorene Fra pro til axys ^^Ja vi prøvde d. Også ble værre å senke den å mere tenning gidda ikke vi får den detonere da såm æ har erfart på fjelle når æ har prøvd det
Åssen gikk dette da? Spent på resultatet!
Summit E-tec 850 2017 ute av innkjøring....fy f... for en effekt
Selv om vi var litt uheldig med exstrem lavtrykk
Hk barometer
På topp 2017 e-tek 850 179,8 hk std kor obs 160.9 hk
Polaris 2017 axys 800 kommer ??
Vis vedlegget 64817