GENERELT DYNOTRÅDEN 2

Rimelig sikker på att det står 109kw på min, som igjen er 148hk som er rundt det den har blitt dynokjørt til her i Norge. Syns selv den er veldig rapp, rask og sterk, men har ikke kjørt mot en eldre modell, men det kan jeg og Jørgen ta en gang :)

Edit: Sjekket skiltnummer på et par som ligger til salgs på Finn. 2018 er oppført med 109kw = 148hk, og 2017 er oppført med 111kw = 151hk.
 
Sist redigert:
Nå er vel ikke hk avgift et like stort problem som før, men vil nå heller ha 10kw mindre stemplet i kort og på tunnel en hva som er, en å betale avgift å ekstra premie til forsikring på fraværende skrytehester.
 
Rimelig sikker på att det står 109kw på min, som igjen er 148hk som er rundt det den har blitt dynokjørt til her i Norge. Syns selv den er veldig rapp, rask og sterk, men har ikke kjørt mot en eldre modell, men det kan jeg og Jørgen ta en gang :)
109kw på Hardcore Evo og 111kw på min 2017 M8000 ut ifra vognkorta.

Mi får teste skuterene opp mot kvar andre når eg kommer heim i fra jobb:)
 
Merkelig att samme skuterene er oppført med forskjellig kw. Nå har ikke jeg klistermerke lengre pga dekal kit, men står 109kw i vognkortet.

104 og 109 er jo veldig like skrivemåte på, dere/du har ikke bare lest feil? Sjekk regnr på SV sine sider.
 

Vedlegg

  • 8548854D-7246-4D1F-A296-D625AE05C9B3.jpeg
    8548854D-7246-4D1F-A296-D625AE05C9B3.jpeg
    397,8 KB · Sett: 144
Rimelig sikker på att det står 109kw på min, som igjen er 148hk som er rundt det den har blitt dynokjørt til her i Norge. Syns selv den er veldig rapp, rask og sterk, men har ikke kjørt mot en eldre modell, men det kan jeg og Jørgen ta en gang :)

Edit: Sjekket skiltnummer på et par som ligger til salgs på Finn. 2018 er oppført med 109kw = 148hk, og 2017 er oppført med 111kw = 151hk.
148hk stemmer bra :)
 
En luftpumpe på 800ccm klarer ikke pumpe mere luft enn en anne luftpumpe på 800cc når turtallet er ca det samme.
Om det går 20år til er en 800ccm fortsatt bare 800ccm
 
  • Liker
Reaksjoner: 2 brukere