Polaris 2019

Den lokale forhandleren har begynt å fått noen. Blant annet titan adventure. Sks 146" er det vell levering på i slutten av november.
Har bestilt sks 146" 850
 
Det ser spennende ut. Så vidt jeg klarte å google meg frem til, har også Dynotech benket den til 100 og noen og 70 hester. Jeg tenker ikke så mye om de absolutte tallene, men de relative er vel minst like gode, eller bedre enn Doo 850?
 
De første 850ene har kommet til Sverige, får håpe de er like rundt hjørnet her til lands å :D
 

Vedlegg

  • 175515_.png
    175515_.png
    395,5 KB · Sett: 112
  • Liker
Reaksjoner: 3 brukere
Den første som får sin registrert kan jo bare se i vognkortet å se hva som står der av kW... Pleier å stemme ganske bra med realitetene det.
 
Hadde vært gøy å høre hva @Turbokarlsen mener om disse dynokjøringene. Men det er vell endel ukjente faktorer rundt korreksjonsfaktorer her. Det er vell ingen problem å hente f.eks "20hk" med å korrigere for unatulige temperaturer og barometertrykk og/eller kalibrering av dyno?

Edit: Jeg poster videoen i dynotråden å tar det dær :)
 
Spekulerer på en ny 850 SKS 146", men sliter med valg av farge: Lime Squeze eller Sky Blue? Noen med innspill? Forhandleren anbefalte Sky Blue, da ha mente at denne så mye tøffere ut "live". Hørte forresten at de snart er utsolgt for 850 maskiner på fabrikken..
 
Spekulerer på en ny 850 SKS 146", men sliter med valg av farge: Lime Squeze eller Sky Blue? Noen med innspill? Forhandleren anbefalte Sky Blue, da ha mente at denne så mye tøffere ut "live". Hørte forresten at de snart er utsolgt for 850 maskiner på fabrikken..
Enig med forhandleren din. Hadde valgt Sky Blue.
Har sjøl gått til innkjøp av Titan XC Sky Blue.
 
Spekulerer på en ny 850 SKS 146", men sliter med valg av farge: Lime Squeze eller Sky Blue? Noen med innspill? Forhandleren anbefalte Sky Blue, da ha mente at denne så mye tøffere ut "live". Hørte forresten at de snart er utsolgt for 850 maskiner på fabrikken..

Jeg kjøpte adventure utgaven i grå men likte best den sky blue fargen, prøvde en slik demo i vinter og syns den fargen var råstilig mot snøen. Grunnen til at det ble adventure er pga setet og boksen som fulgte med.
 
Og som vanlig... Uansett merke, så lander KW/HK tallene godt under disse US' dynokjøringene som år ette år legges ut på diverse fora..
Blir morro å se disse bremset i "Norsk-korrigert" dyno etterhvert. :)
 
Skulle hatt en «Norsk-korrigert» avgiftbelastning... (vi betaler vel for mye når vi følger den amerikanske skrytekulturen)
 
Skulle hatt en «Norsk-korrigert» avgiftbelastning... (vi betaler vel for mye når vi følger den amerikanske skrytekulturen)
Vi betaler jo for det som står på tunellen da, og ikke det som diverse dynokjørere i US" oppgir, eller det som nødvendigvis står i brosjyrer og kataloger. Som sagt mange ganger før, så stemmer som regel KW på tunell og i vognkort meget bra med det som "normale" dynotester på pip originale maskiner her på berget viser.
 
Vi betaler jo for det som står på tunellen da, og ikke det som diverse dynokjørere i US" oppgir, eller det som nødvendigvis står i brosjyrer og kataloger. Som sagt mange ganger før, så stemmer som regel KW på tunell og i vognkort meget bra med det som "normale" dynotester på pip originale maskiner her på berget viser.

Står det samme kw på tunnelen din som i vognkortet? På de nye cat (iallefall 18mod) så er det lavere kw på tunnelen enn i vognkortet.