Spennende valg håper du kommer med mye info på hvordan denne er i løypaSwitchback 850 XCR
Spennende valg håper du kommer med mye info på hvordan denne er i løypaSwitchback 850 XCR
Jepp vær sikker.du ska få oppdateringerSpennende valg håper du kommer med mye info på hvordan denne er i løypa
Hvorfor ikke dele linken med oss?Fyren har lagt ut en ny video nå, hvor motoren er ferdig med innkjøringen
Enig med forhandleren din. Hadde valgt Sky Blue.Spekulerer på en ny 850 SKS 146", men sliter med valg av farge: Lime Squeze eller Sky Blue? Noen med innspill? Forhandleren anbefalte Sky Blue, da ha mente at denne så mye tøffere ut "live". Hørte forresten at de snart er utsolgt for 850 maskiner på fabrikken..
152hk er ikke dårlig Blir spennende å se hvordan den her motoren svarer på porting og pipeSvart på hvitt.
Spekulerer på en ny 850 SKS 146", men sliter med valg av farge: Lime Squeze eller Sky Blue? Noen med innspill? Forhandleren anbefalte Sky Blue, da ha mente at denne så mye tøffere ut "live". Hørte forresten at de snart er utsolgt for 850 maskiner på fabrikken..
Vi betaler jo for det som står på tunellen da, og ikke det som diverse dynokjørere i US" oppgir, eller det som nødvendigvis står i brosjyrer og kataloger. Som sagt mange ganger før, så stemmer som regel KW på tunell og i vognkort meget bra med det som "normale" dynotester på pip originale maskiner her på berget viser.Skulle hatt en «Norsk-korrigert» avgiftbelastning... (vi betaler vel for mye når vi følger den amerikanske skrytekulturen)
Vi betaler jo for det som står på tunellen da, og ikke det som diverse dynokjørere i US" oppgir, eller det som nødvendigvis står i brosjyrer og kataloger. Som sagt mange ganger før, så stemmer som regel KW på tunell og i vognkort meget bra med det som "normale" dynotester på pip originale maskiner her på berget viser.