Vil heller ikke påstå at drivhjul er noe problem på Polaris hvis man strammer beltet etter instruksjonboka.
Skulle akkurat til å si det samme, så da er det vell Polarisen som er overprisa?Nå er vell sks 146 spesiellt billig?
Mener 2017 pro rmk ltd kosta 176 som er akkurat like mye som konkurrentene...
Nå er vell sks 146 spesiellt billig?
Mener 2017 pro rmk ltd kosta 176 som er akkurat like mye som konkurrentene...
Stor fare for det. Har også lyst på 2.5 Peak og no-slip
Det kan absolutt være en fordel, for dem som lærer ser det kan dem gjøre syke manøvre på stussen hvorfor vil "alle ' fortsatt kjøre med slakt belte her? Flere har jo konkludert med at høvelig stramt er "tingen"Min erfaring med å ikkje ha utvendige vendehjul er egentlig at man ikkje merker forskjell med mindre det er veldig hardt og du ligger heilt på stussen da blir det litt mere vinglete
Kommer ikke sks til Norge med debbe farge komboen??