Såvidt jeg vet, så er alle vindrutene nå for tiden så enkel å klikke av/på pga. disse "klikk-poppene" i plast, som man trekker ut med to flatskrujern. Disse er festet i en gummi"flens", som plastpoppen trekkes ut av, dersom presset på vindruta er så stor at man kan risikere og knekke den. Om man er heldig, så berger man vindruta i de fleste tilfeller, men med heftig rulling, så knekker som oftest vindruta før den kopler seg av skuteren.Kan du lett ta av/på ruta foran?
Kan du lett ta av/på ruta foran?
Ja, den gikk godt, og løfta skiene godt. Det var ikke ubehagelig bremsing når man slapp gassen, god scooter synes jeg.Noen her som har fått mulighet til å prøve 900 turbo?
Det var dyrt ja. Usikker hva avgiftene på den er, men vil tro stt det er opp mot 25-27.000,-Fikk prisen på Renegade X-RS 900 Turbo i dag..
Ca 137000,- før utstyr.. Blir ingen billig scooter det der.
Det er altså pris uten mva og avgifter..
Har ikke prøvd Renegade 900. Men har hatt Sidewinder BTX, og den er en drøm på løypa og leken nok utenfor. Har vanskelig for å tro att Renegaden kan vere lysår forran. Tror mange blir overrasket over hvor komfortabel Sidewinderen er.Tror en Renegade 900 turbo er lysår bedre å kjøre enn Sidewinder.
Den var god å kjøre, men det var ikke sånn vannvittig power i den, går omtrent som en 800 twin.Tror en Renegade 900 turbo er lysår bedre å kjøre enn Sidewinder.
Vannvittig power i den hadde jeg ikke forventet heller. Forventer en svært behagelig og rask kjøremaskin. Jeg anser ikke Renegade som noe spesielt leken scooter men mer en effektiv "no BS" løyperacer som gjør det svært bra og som ikke er så verst utenfor løypa heller. 900 turbo tror jeg blir en populær motor til nettopp dette. Lite vibrasjoner og støy gjør den til en milsluking. Rmotion er bare et fantastisk understell som ikke trenger noe QS3. De nye Pro 36 skidemperene har jeg ikke fått prøve noe særlig men Pro 40 når de var innkjørt og hatt sin første service fungerte svært bra i varierende terreng. Kun når man visste at det blir en "hæla i taket og tenna i tapeten" tur, trengte man å klikke de opp 8-10 klikk. QS3 er for meg en nedgradering av dempere ift skikkelige klikkeren.Den var god å kjøre, men det var ikke sånn vannvittig power i den, går omtrent som en 800 twin.