POLARIS Trulsen's 2015 Pro Rmk 800

ja okei du får gi meg feedback når du har fått testet det ;)
kjører du med turbo?

Skal gjøre det:) kjører orginal motor, variator kit, CE belte og no slip drivhjul:) har bestillt ny typen v force reed, kommer vel i starten av februar
2f8cb1b049b19f6d81fa4b9f7562da34.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: trulsen
Har kjørt med justerbare vekter fra cpc, gull/hvit fjær i primær og svart/lime grønn fjær i sekundær. Har kjørt over 70mil med dette og er veldig fornøyd :) kjøpte det hos hsk


6fcd05b437f8d9aa4d7e77552e823e58.jpg

Litt forskjell mellom 7 og 8t hjul :)
Ok, jeg har slp blå/rosa fjær i primær, og resten orginalt og d har fungert fint på min 13mod, men spekulere på bmp sitt variator kit no som eg skal ha ny pipe og litt anna snacks [emoji41]
 
Da var pulverlakkert QD beskytter bestilt fra Daltech, en billig ledbar og footwell vent fra xxxmodrods.
Noen som veit hvor man får kjøpt fester til ledbar for og ha på styret?
 
Spørs vel hvor stor ledbar du skal montere, får mye snacks på ebay:)

http://www.ebay.com/itm/Motorcycle-...torcycle_Parts_13&hash=item5d53c9b43d&vxp=mtr

http://www.ebay.com/itm/Pair-7-8-Mo...t=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item5661ecbee7

Har fått kjørt litt med 7 tenners hjul nå, er fornøyd så langt. Har ikke kjørt på noe lang tur ennå, er litt spent på hvordan det blir etter løypa på lengere vann osv. Må også få justert speedometeret på et vis, viser 5-6kmt mere enn 2013 AC m800 når jeg ligger i 45 ihvertfall :p
 
Spørs vel hvor stor ledbar du skal montere, får mye snacks på ebay:)

Har fått kjørt litt med 7 tenners hjul nå, er fornøyd så langt. Har ikke kjørt på noe lang tur ennå, er litt spent på hvordan det blir etter løypa på lengere vann osv. Må også få justert speedometeret på et vis, viser 5-6kmt mere enn 2013 AC m800 når jeg ligger i 45 ihvertfall :p
Aha høres bra ut! hvordan ble forskjellen med tanke på at det har "giret" den ned? :)
men bruker du speedometeret så mye da? det gjør ikke jeg, syns det er viktigere å holde kontroll på temperaturen :)

Den er 9", men den du linket til først der så bra ut :thumb:
 
Aha høres bra ut! hvordan ble forskjellen med tanke på at det har "giret" den ned? :)
men bruker du speedometeret så mye da? det gjør ikke jeg, syns det er viktigere å holde kontroll på temperaturen :)

Den er 9", men den du linket til først der så bra ut :thumb:

Litt vannskelig å si da føret er helt anderledes nå. Er ikke noe revolusjon, men man merker jo det er lettere å ta av med scootern, trenger ikke å bruke like mye gass. Syns å den drar bra, men så er det jo mere feste i snøen nå å.
Men ser jo at vi bor ganske nært hverandre, så kan jo hende vi kan sammenligne :p

Hadde vært greit at speedo viste samme som før, da kunne jeg fått sammenlignet trackspeed og toppfart. Pluss at tripptellern vil jo bli litt feil nå. Ellers bruker jeg ikke speedo nei:)

Spørs bare om ikke den blir dyrere enn hele ledbaren din :p
 
Hva å kjørte idag på veldig kramt føre, å scootern stoppa da jeg skulle rive den på stussen opp en bakke så stoppa den, trur eg fikk "DET" eller noka sånt før den stoppa.. Dragde den igang å kjørte videre å alt fungerte normalt, nån som har vært borti noka lignanes?
 
Lite suppa på tanken? Har skjedd mg en par gang før, eine gangen bytta eg plugga å ailt bei bra. Andre gangen måtte eg rengjøre eksosventilan.
 
Næ hadde halv tank scootern e no bære gåd 700-800km så tvile på eg må reingjøre eksosventilan. Nei får no se imårra når eg fær opp te riksen;)
 
Jupp skal skifte til 11-68 da jeg har dem liggende men ikke kommen meg til å skifte dem da jeg var på riksen i helga, å tenkte at dem passet sikkert høyden der, men dro en ca.8350rpm der oppe. Så får lett der oppe og :p
 
I dag tok jeg mi første variator reim på scooteren idag på 1000km.. Kjente på primer variatoren at den var veldig varm.
kan dette komme av for lette vekter? kjører med blå SLP fjær og 11-66 vekter i primeren og originalt i sekunderen.
det ble også noen tråder som jeg bare skar av i sekunderen helt inst i skåla, bare for og komme meg ned fra fjelle. når jeg kom ned fra fjelle og tok av sekundær skåla så var trådene borte, så mistenker dem er kommen inni sekuderen. Er det noen kunst å åpne sekunder variatoren? eller spesielt å tenke på når man åpner den?
 
Hadde du høy fart når reima smal?
Eg kjøre samme fjær som deg, men 11-68 vekter, eg tokk reima mi på kilpis og det var pga. Lå på full gass forlenge

Polaris for life
 
Tok også reima på min pro i Kilpis etter å ha ligget i høy fart og mye akselerasjoner i høy fart ;)
 
Grunen til det er at scootern girer seg helt ut på variatoran, og da er reima helt utstrekt, som igjen fører til mye varme og mulig slurring ;)

Polaris for life