YAMAHA Yamaha Sx viper. Bytte orginal toppen med SRX topper??

Skidoodude

Go big or go home
2 Des 2010
510
634
Kjøretøy
Har:


Har hatt:
06 Ski doo Rev mxz 600 sdi*
05 Yamaha Raptor 660*
07 Lynx Racing 440/800*
06 Suzuki rmz 250*
08 Polaris Iq 600RR*
07 Ski doo Mxz XRS 800*
07 Factory Arctic cat sno pro 600*
06 Snow Hawk 600HO*
04 Lynx Factory cross 800HO*
07 Ktm sx125*
06 Ski doo mxz 440/Pro open 600*
06 Yamaha apex mountain MCX turbo*
96 Honda cr 125*
Hei,

Har noe sett eller hørt om noen som har byttet ut toppen på en Sx viper med Srx topper. Har det noe for seg å gjør det tro???
 

Skidoodude

Go big or go home
2 Des 2010
510
634
Kjøretøy
Har:


Har hatt:
06 Ski doo Rev mxz 600 sdi*
05 Yamaha Raptor 660*
07 Lynx Racing 440/800*
06 Suzuki rmz 250*
08 Polaris Iq 600RR*
07 Ski doo Mxz XRS 800*
07 Factory Arctic cat sno pro 600*
06 Snow Hawk 600HO*
04 Lynx Factory cross 800HO*
07 Ktm sx125*
06 Ski doo mxz 440/Pro open 600*
06 Yamaha apex mountain MCX turbo*
96 Honda cr 125*
Vet ikke helt det, men det har noe for seg å bytte til lik komp på alle sylindrene.
Sant det. Det er jo mere hk i srx en viper.. ville tenke at toppene var en del av det totale da?
 

norskamerikaneren

Medlem
FORUMSUPPORTER
12 Jan 2006
5.576
2.284
Karasjok
www.yahoo.com
Kjøretøy
Bil, scooter
Annet
MM, SRX, VT
Diverse
Bil
Sant det. Det er jo mere hk i srx en viper.. ville tenke at toppene var en del av det totale da?
Ikke så sikker på hva du mente med det, men man sender toppen til viperen til modifikasjon, slik at alle sylindrene får lik kompresjon. Som du vet er viper toppen en del mens srx en har tre separate.
 

Skidoodude

Go big or go home
2 Des 2010
510
634
Kjøretøy
Har:


Har hatt:
06 Ski doo Rev mxz 600 sdi*
05 Yamaha Raptor 660*
07 Lynx Racing 440/800*
06 Suzuki rmz 250*
08 Polaris Iq 600RR*
07 Ski doo Mxz XRS 800*
07 Factory Arctic cat sno pro 600*
06 Snow Hawk 600HO*
04 Lynx Factory cross 800HO*
07 Ktm sx125*
06 Ski doo mxz 440/Pro open 600*
06 Yamaha apex mountain MCX turbo*
96 Honda cr 125*
Ikke så sikker på hva du mente med det, men man sender toppen til viperen til modifikasjon, slik at alle sylindrene får lik kompresjon. Som du vet er viper toppen en del mens srx en har tre separate.
Vet at srx har seperate topper ja. tenkte at det var enklere å bytte viper toppen med srx topper for å få mere komp. OM srx har lavere topper da. Uansett så ser srx topper finere ut :)