GENERELT unike vekter Quick Shift / Quick justerbare vekter

Hsk racing

Medlem
9 Mai 2012
840
881
Finnmark
Quick Shift / Quick adjust cam
vi bruker dalton/cutler sine justerbare vekter
Finnes 2 typer, std med ny kurve og turbostyle
camarm.JPG


IT (Improved Trail) Quick Shift / Quick adjust cam arms type 1
60-70 gram og opp til 100-110 gram agressivtrail
TM (Turbo Mag) Quick Shift / Quick adjust cam arms type 2
60-70 gram og opp til 100-110 gram turbo style


justering gjøres på sekunder, alt uten å demontere reim og variator
brukes på vår prostocker på snø/vinter, norges raskeste og mestvinnende

turbo mag er unike til 2 takts turbo, lett i start og tung når ladetrykket kommer
vår 800 turbo bruker tunge turbo mag
 
  • Liker
Reaksjoner: Norway
har noe som kan passe for meg. Kjører nå på 74g MTX full lastet med stålnagler(80g).
Har max rpm på 8100, skulle gjerne kommet ned til 7700.
Trenger noe som kaster på en del mere.

Er snakk om en rmk900, relativ hard porting, slp eksos, re-flash, topp etc.

Anbefaling?
 
har noe som kan passe for meg. Kjører nå på 74g MTX full lastet med stålnagler(80g).
Har max rpm på 8100, skulle gjerne kommet ned til 7700.
Trenger noe som kaster på en del mere.

Er snakk om en rmk900, relativ hard porting, slp eksos, re-flash, topp etc.

Anbefaling?
80-90 gram..kan mld når dem er på lager
 
Hvor kan man lese om turbostyle vektene til dalton? Jeg finner bare at det er en type på nettsidene deres. F.eks QACA-5W. Er det turbostyle eller vanlig?

Edit: fant de på cutler sine sider.

Hva er forskjellen på cpc turbostyle og dalton sine QACA-5W?
 
Sist redigert:
Lurer også på hvordan disse vil fungere kontra Heelclicker 2-speed? Vært artig og prøvd ett sert turbo style på min rmk pro bd turbo:)
 
Er vektene enget for 4-t turbo, Er det mulig å justere slik at dei blir lette i starten og tunge når den oppnår turbotrykk?
Lett å justere opp innslagsturtall?
eksempler?