S; 2015 BMW S1000R

Nikko

Medlem
20 Mai 2010
1.139
313
Level
2
Tildelinger
5
Nordreisa
Sia eg e veldig ubestemt sjel når det kommer til leketøy, så selges sykkeln til fordel for billigere sykkel og muligheten til å ha et til leketøy

Pris: 169.900,-
Km.stand; 10000
Morrofaktor; HØY


Utstyr;
ABS
Kvikk gir-shift
DTC
Varmehåndtak
Cruise Control
Motorspoiler
Led blinklys
Styredemper

Denne sykkeln har Dynamic pakken som inneholder 3 kjøremoduser. Rain, road og dynamic, cruise controll, elektronisk justering av dempera, varmehandtak og spoiler i samme farge som sykkelen.

Ekstra utstyr er; shorty levers, ukjent merke skiltoppheng(ser bra ut), bagasjebrett, tankveske m/bag, større vindakjerm, solo deksel. Orginal skiltoppheng følger med.

Negativt med sykkelen; forrige eier har hatt en støttevelt, så er noen merker på venstre side, bilde skal ordnes. Bakdekket begynner å bli klar for å byttes. Ellers er det ny garanti til August 2017, og det er nylig tatt service på merke verksted. Sykkelen er i tipp topp stand, sinnsyk fin sykkel å kjøre. Ring for mere info.

Fakta om sykkelen;

En roadster med fokus på det viktigste maksimal ytelse. Med 160 hk, et dreiemoment på 112 Nm og et effekt-/vektforhold på 1,29 kilo per hk kan du se konkurrentene forsvinne i speilet. I likhet med forgjengeren setter også S 1000 R standarden i superbikesegmentet.

Den firesylindrede rekkemotoren med toppytelse er en optimert utgave av motoren til RR. Resultatet er et ekstremt lineært dreiemoment som gir konstant fremdrift i hele motorens turtallsområde. Motoren til S 1000 R har en effekt på 160 hk ved 11 000 o/min. Sammen med et maksimalt dreiemoment på 112 Nm ved 9250 o/min lokker hestekreftene frem smilet hver gang du vrir på gassen.

Kraft er ingenting uten kontroll. S 1000 R er den første motorsykkelen noensinne som er utstyrt med Race-ABS og ASC (automatisk stabilitetskontroll) som standard. Dette sikrer utmerkede akselerasjons- og retardasjonsverdier når du i er grenseområdet. Du kan aktivere og deaktivere funksjonene mens du kjører, slik at ingenting forstyrrer kjøregleden.

S 1000 R kan som standard begrenses og slippes fri med et knappetrykk. I Rain-modus får du forsiktig gassrespons, med ABS og ASC tilpasset vått underlag. Road-modus derimot optimerer gassrespons, ABS og ASC for tørr asfalt. Pro-modusene leveres som ekstrautstyr for deg som liker utfordringer. Med Dynamic og Dynamic Pro er "R" klar for å teste grensene

Full kontroll med Race-ABS og ASC som standard.
 
Sist redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Nortech