Bytta selv tilbake til originale ski her før sesongen, og synes de er såpass bra at jeg ikke gidder å bruke 5000,- på sorte SLP PP ski...Har fått testa scooteren med skinz forstilling og org ski. Og det likte jeg veldig godt! Reagerte bedre på kontrastyring, lettere og endre fra og skråkjøre litt oppover til litt nedover, og holdt linja bedre
Bytta selv tilbake til originale ski her før sesongen, og synes de er såpass bra at jeg ikke gidder å bruke 5000,- på sorte SLP PP ski...
Frister bare mer å mer med ny forstilling jo mer jeg kjører maskinen.Ja jeg fant ut at til min kjøring, så ødela bare SLP pp scooteren. Så foreløpig beholder jeg org ski ja
Men forstillingen ga forskjell. Så fornøyd med den.
Venter på ZRP Z-motion nå, så får se hvordan det funker. @muselia har vel det og er fornøyd?
Hyl ut hvordan den er i skogen og om den kan slenges litt rundt. Ja den er tyngre enn en Summit og de samme krumspringene er kanskje ikke mulig men går det å legge den over eller er det bare noe man gjør en gang og så er det løypekjøring resten av sesongen.Eldste poden kjøpte summit’n, så da ble det ny Expedition SE på meg 😁Vis vedlegget 78448
Fikk testet samme i 2021, da med 150 hk å 38 kam, å må si jeg hadde ingen problemer med å slenge den rundt i skogen ja så klart er det ikke en Summit, men ble overrasket over hvor lettkjørt den er. Så vil tro denne, men 180 hk å 46 kam er hakke bedre til slikt.Hyl ut hvordan den er i skogen og om den kan slenges litt rundt. Ja den er tyngre enn en Summit og de samme krumspringene er kanskje ikke mulig men går det å legge den over eller er det bare noe man gjør en gang og så er det løypekjøring resten av sesongen.
Kul fargekombo det der.
Testet Commander 900t i dyp snø og den imponerte ikke så veldig. For lat, forventet faktisk at den i det minste skulle yte som en 800 etec'ish men den var ikke fryktelig mye sprekere enn en 900 ACE N/A Exp Sport. Mistenker at clutchingen også der var for komfort orientert. Bratt helix og slapp fjær. Rykter skal ha det til at når de blir piffet opp til 180hk så fungerer den clutchingen mye bedre.Fikk testet samme i 2021, da med 150 hk å 38 kam, å må si jeg hadde ingen problemer med å slenge den rundt i skogen ja så klart er det ikke en Summit, men ble overrasket over hvor lettkjørt den er. Så vil tro denne, men 180 hk å 46 kam er hakke bedre til slikt.
Ja når jeg fikk bort det oransje så synes jeg fargen ble veldig stilig 😁
Ja det gjorde seg veldig og få bort de oransje detaljene. Så veldig fornøyd nå ja 😁Testet Commander 900t i dyp snø og den imponerte ikke så veldig. For lat, forventet faktisk at den i det minste skulle yte som en 800 etec'ish men den var ikke fryktelig mye sprekere enn en 900 ACE N/A Exp Sport. Mistenker at clutchingen også der var for komfort orientert. Bratt helix og slapp fjær. Rykter skal ha det til at når de blir piffet opp til 180hk så fungerer den clutchingen mye bedre.
Ble litt forelsket i 900tR'en din i de fargene og uten all dilldallet. Elsker at man enkelt kan gjøre en SE om til en rampescooter på sekunder! Vet ikke helt hva Ski-Doo tenker om dagen når det gjelder farger...