SKI-DOO Rukus sin Summit 850 165"

Synes de ble for aggresive. Gjorde scooteren nervøs og uforutsigbar.
Men det er for mitt bruk da. Lest om mange som er fornøyde med SLP pp på G4
 
Sist redigert:
Har fått testa scooteren med skinz forstilling og org ski. Og det likte jeg veldig godt! Reagerte bedre på kontrastyring, lettere og endre fra og skråkjøre litt oppover til litt nedover, og holdt linja bedre :)
 
  • Liker
Reaksjoner: 3 brukere
Har fått testa scooteren med skinz forstilling og org ski. Og det likte jeg veldig godt! Reagerte bedre på kontrastyring, lettere og endre fra og skråkjøre litt oppover til litt nedover, og holdt linja bedre :)
Bytta selv tilbake til originale ski her før sesongen, og synes de er såpass bra at jeg ikke gidder å bruke 5000,- på sorte SLP PP ski... ;)
 
Bytta selv tilbake til originale ski her før sesongen, og synes de er såpass bra at jeg ikke gidder å bruke 5000,- på sorte SLP PP ski... ;)

Ja jeg fant ut at til min kjøring, så ødela bare SLP pp scooteren. Så foreløpig beholder jeg org ski ja ;)
Men forstillingen ga forskjell. Så fornøyd med den.
Venter på ZRP Z-motion nå, så får se hvordan det funker. @muselia har vel det og er fornøyd?
 
  • Liker
Reaksjoner: 2 brukere
Ja jeg fant ut at til min kjøring, så ødela bare SLP pp scooteren. Så foreløpig beholder jeg org ski ja ;)
Men forstillingen ga forskjell. Så fornøyd med den.
Venter på ZRP Z-motion nå, så får se hvordan det funker. @muselia har vel det og er fornøyd?
Frister bare mer å mer med ny forstilling jo mer jeg kjører maskinen.
Jo, det stemmer. Synes ZRP Z-link å tmotion delete passer min kjørestil mye bedre en orginalt. Du vil fort oppdage at den blir mer progressiv bak. Har kjørt 2stk på min,uten noen justering å bunna ikke demper en eneste gang.
 
  • Liker
Reaksjoner: 2 brukere
Eldste poden kjøpte summit’n, så da ble det ny Expedition SE på meg 😁
9F8CD10B-6CB8-4AC6-8A97-6C2584F826E8.jpeg
 
Eldste poden kjøpte summit’n, så da ble det ny Expedition SE på meg 😁Vis vedlegget 78448
Hyl ut hvordan den er i skogen og om den kan slenges litt rundt. Ja den er tyngre enn en Summit og de samme krumspringene er kanskje ikke mulig men går det å legge den over eller er det bare noe man gjør en gang og så er det løypekjøring resten av sesongen.
Kul fargekombo det der.
 
En kompis kjøpte en ny Brutal sist vinter, og må si jeg er litt imponert over "hvor lett" en såpass tung bredbelter var å håndtere i skogen. Ingen problemer å legge på siden å kjøre "donuts" med eller i sånn passe dyp snø.
 
Hyl ut hvordan den er i skogen og om den kan slenges litt rundt. Ja den er tyngre enn en Summit og de samme krumspringene er kanskje ikke mulig men går det å legge den over eller er det bare noe man gjør en gang og så er det løypekjøring resten av sesongen.
Kul fargekombo det der.
Fikk testet samme i 2021, da med 150 hk å 38 kam, å må si jeg hadde ingen problemer med å slenge den rundt i skogen :) ja så klart er det ikke en Summit, men ble overrasket over hvor lettkjørt den er. Så vil tro denne, men 180 hk å 46 kam er hakke bedre til slikt.
Ja når jeg fikk bort det oransje så synes jeg fargen ble veldig stilig 😁
 
  • Liker
Reaksjoner: t76
Fikk testet samme i 2021, da med 150 hk å 38 kam, å må si jeg hadde ingen problemer med å slenge den rundt i skogen :) ja så klart er det ikke en Summit, men ble overrasket over hvor lettkjørt den er. Så vil tro denne, men 180 hk å 46 kam er hakke bedre til slikt.
Ja når jeg fikk bort det oransje så synes jeg fargen ble veldig stilig 😁
Testet Commander 900t i dyp snø og den imponerte ikke så veldig. For lat, forventet faktisk at den i det minste skulle yte som en 800 etec'ish men den var ikke fryktelig mye sprekere enn en 900 ACE N/A Exp Sport. Mistenker at clutchingen også der var for komfort orientert. Bratt helix og slapp fjær. Rykter skal ha det til at når de blir piffet opp til 180hk så fungerer den clutchingen mye bedre.
Ble litt forelsket i 900tR'en din i de fargene og uten all dilldallet. Elsker at man enkelt kan gjøre en SE om til en rampescooter på sekunder! Vet ikke helt hva Ski-Doo tenker om dagen når det gjelder farger...
 
Testet Commander 900t i dyp snø og den imponerte ikke så veldig. For lat, forventet faktisk at den i det minste skulle yte som en 800 etec'ish men den var ikke fryktelig mye sprekere enn en 900 ACE N/A Exp Sport. Mistenker at clutchingen også der var for komfort orientert. Bratt helix og slapp fjær. Rykter skal ha det til at når de blir piffet opp til 180hk så fungerer den clutchingen mye bedre.
Ble litt forelsket i 900tR'en din i de fargene og uten all dilldallet. Elsker at man enkelt kan gjøre en SE om til en rampescooter på sekunder! Vet ikke helt hva Ski-Doo tenker om dagen når det gjelder farger...
Ja det gjorde seg veldig og få bort de oransje detaljene. Så veldig fornøyd nå ja 😁
Er veldig spent på denne med R motoren. Expedition 900t kontra 900NA synes jeg var som natt å dag egentlig effektmessig.