Er ikke min men Dynamo joe sin...i allefall han som har "stjelt" den fra racing handbook
Her finnes knapt snø.. Kjørt 2km kanskje, frem og tilbake ved workshoppen. Ingen planer om noe annet enn å dreve om et par tenner.Har du fått litt tid på denne ? Skal du kjøre orginalt?
Når en engang får kjørt litt i snø, så kommer det nok et lite innlegg.. For min del ble det litt impuls dette kjøpet, men når det dukket opp en slik en i den RETTE fargekombinasjonen.. Samt at jeg kjenner vedkommende som kjørte denne forrige vinter, så ble det bare slik...Oki vurderer litt en sånn .men her til lands har vi vel egentlig ikke bruk for den turboen om man ikke lurer den da ELLER? Men min 16 x holder sikkert mål i år også tenker jeg . Regner med det kommer oppdatering når du har fått kjørt litt
Vanskelig å finne noe konkret på specs om det der.. Ser at det på tunnelen står 116kW +25C De som sitter på formel for temperatur kompensasjon mm kan vel sikkert regne på den ved gitte temperaturer, lufttrykk etc..Turboen har vel betraktelig høyere dreiemoment enn sugemotor også ved havnivå.
Hjalp det mye med skvettlappen ift kjølinga?Tipper dette er en grei extrating å ha på en slik "shorty" modell, extra skvettlapp. Slet faktisk litt med kjøling på nypreppa løyper til tross for fin snø og -20 grader her sist uke. Røyner på sleider også når det blir lite snø i sirkulasjon i tunnelen, til tross for isrivere.
Vis vedlegget 76589
Absolutt, var aldri over 3 prikker på displayet under kjøring på led. Uten denne da jeg kjørte i Sverige tidligere i vinter ble det både 4, 5 og 6 prikker på det meste under temmelig like forhold. Egentlig samme erfaring med og uten skvettlapp på den gamle 17mod også. Tenker at det er til hjelp for sleidene og, man får mer snø i omløp inne i tunnelen med skvettlapp.Hjalp det mye med skvettlappen ift kjølinga?
Greit det når du har kun en scooter på henger'n.. Litt mer knot med det om du har 2 som står hver sin vei inne i en trang skaphenger.Bruker alltid fire stropper. En rundt hver spindel og en på hver side bak til baksaks.
Må legge inn en treboks eller en styrofoam bit mellom belte og karm i min henger da, hvis ikke tar løftebøylen bak i glassfibertoppen. Men det er jo null stress i så måte..To scooter så bruker jeg å bare feste den ene siden bak i saksen og inn til karmen. Da holder jeg begge scooterene bort fra hverandre. Bruker fortsatt to foran i hver sin spindel men da gjerne på kryss men den ser ikke dumt ut den patenten med å stroppe gjennom beltet.