Kan anbefale Turtle Wax sin Redline felgrens til vask av bremser, i og rundt variatorer. Tar skikkelig bra og sammen med en kost blir det gulle rent med hageslange. Den er forøvrig veldig god på felger også(duhh).
Joda, satte inn scooter'n til forhandler for å få sjekka/bytta coil... Da de ikke fant noen feil med coiler så fortsatte etterforskningen med å finne ut hva som var galt. Etter en comp-test så ble det jo detektert en større feil. Så kort fortalt, motor var demontert ned til blokka av verksted. Så min jobb startet med å hente scooter å få den inn på eget verksted, og da startet jobben min med å ta ut blokka fra den gamle motoren. Litt "spooky" med sånt synes jeg når man ikke har koblet vekk alle slanger og ledninger selv, blir litt ekstra spekulering ved remonteringen da.Hm.. "tomten var strippet ned til motorblokken"? Kan du forklare en uinvidd hva det betyr?
Litt usikker på akkurat hva du mener da, men det er flere som har bygd/montert 860 på 800 e-tec blokk her på berget ja. Så vidt meg bekjent er det vel et lite knippe leverandører 3-5stk som er levert her på berget.Er det noen som har bygget e-tech 860 her til lands?
Okei, har ikke hørt om noen som har gjort det selv, men det har vært artig å fått se hvordan det fungerer til sammenligning med diverse andre bb kit som er ute på markedetLitt usikker på akkurat hva du mener da, men det er flere som har bygd/montert 860 på 800 e-tec blokk her på berget ja. Så vidt meg bekjent er det vel et lite knippe leverandører 3-5stk som er levert her på berget.
Har vel ikke noe software til dette BRP buds så vidt meg bekjent..?Du måtte vel ha BUDS system for å ha tilgang til softwaren for dette prosjektet?
Med 985ccm må det vel strokes veiv her eller?har 860 , 880 og 985 kitt
Noen som kjører med 985ccm kit her på berget?Nei, kun forsterka råd armer 91mm stempler ..
@norskamerikaneren koffer må han ha Buds/softwaren til den her prosjekt?
Noen som kjører med 985ccm kit her på berget?
Nei, men jeg mener når du setter sammen motoren igjen? Virker som systemet er veldig nøye med det, lite man får gjort uten BUDS? Eller?Har vel ikke noe software til dette BRP buds så vidt meg bekjent..?
Nei, men jeg mener når du setter sammen motoren igjen? Virker som systemet er veldig nøye med det, lite man får gjort uten BUDS?
Nei, men jeg mener når du setter sammen motoren igjen? Virker som systemet er veldig nøye med det, lite man får gjort uten BUDS? Eller?
Finnes det en HK påstand til dette kitet?985 kitt har kun jeg i skandinavia
Trengte ikke å resette varsler heller?
Eneste som jeg gjorde da jeg bytta motor her forleden var å innom forhandler for å kalibrere dyser via BUDS, det stod dyser på motoren som jeg monterte. Hadde jeg bytta dysene over i fra gamle til ny motor hadde ikke det vært nødvendig.Nei, men jeg mener når du setter sammen motoren igjen? Virker som systemet er veldig nøye med det, lite man får gjort uten BUDS? Eller?
Fått kjørt noe med dette da?985 kitt har kun jeg i skandinavia
Glemte å ta bilde av de.. Der var litt sotdannelser på giljotinene, på begge platene på begge sider. Pusset dette vekk forsiktig med en kniv, tørket av med papir og smurte inn med ny x-ps. Sidesleidene var helt fine, ingen groing av sot der.Hvordan så eksosventilene ut?