POLARIS Polaris bilder og Polaris prat... kom igjen

Så den ble åpnet? Isåfall er det en liten sensasjon om de bevegelige delene av stål inni der ikke var rustet:p
scooteren lå godt nede i gjørma på 5-7meters djup.
Gjør ikkje noe å la den ligge der. Problemet er når du tar den opp igjen. Får du ikkje tømt smurt og starta den kjapt da begynner ting å skje..

Har en annen kamerat som gikk ned i samme vannet i sommer. Da måtte vi også har dykker for å få den opp. Scooteren lå på 7meters djup og hadde sugd seg skikkelig fast i gjørma :p er så gromsete på bunnen at han sa at han så ca 1meter der nede med ei kraftig ledlykt til 9000..
 
Kan faktisk tro at motoren har det fint. Stengene på de der WE demperene pleier ellers å ruste godt, så hvis de er blanke er nok det meste annet også det.
 
Kan ikkje bare skru av startkransen altså?
Du kan skru den av, men hjelper lite for kjøper av kitet. De orginale variatorene på skutere levert uten el start, har ikke monteringshull til startkransen. Enkleste for deg er og selge kitet og ha bytte ordning med kjøper, kjøper får din primær og du får kjøper sin primær.
 
hva bruke Polaris gutten her inne når dem smører opp understellet på sin scooter?
er folk så patriot at dem bare bruker polaris sin all season greas?
 
  • Liker
Reaksjoner: Egefardin
Bruker det som står i fettpressa, å som går i gravemaskin å traktoren. Det viktigste tror jeg er å bruke en grease som ikke stivner i kulden, spesielt på styring.
 
  • Liker
Reaksjoner: EliasSundsfjord
Det gjorde du rett i. Pro armor sin er mye bedre en di originale med gummihette:thumb:
Ja har bare hørt at den orginale gummihetta kan fryse fast og dette ut av kontakten til tider? Pro armor sin har jo mye gode tilbakemeldinger, eneste negative eg har lest e at den "klipsen" istede for gummihetta kan knekke.. men skal lage meg en i reserva av aluminium!:biggrin:
 
  • Liker
Reaksjoner: lyspæra