Jeg er ikke i tvil om at det vil komme ettermarkedsløsning for det. Ganske utbredt i skandinavia å fra slede med mountain modeller så vil sikkert være en eller annen luring som finner på noe
det der er såvidt jeg vet bare juksHva skjer med motorer?
Jo det kan du si men nå føler jeg at mountain maskinene begynner å bli så finspisset at om man må ha slede, har man kanskje kjøpt feil maskin? Ser sånn som feks Summit/Freeride turbo hvor det ikke er noe vindskjerm som gir beskyttelse å få kjøpt, ekstra lys osv. Mye dilldall kan selvsagt fortsatt monteres men det går klart i retning av at disse maskinene er bygd for et veldig spesielt formål. "Nesten mountain maskiner" er såpass gode de også at hvis råtass modellene skal skille seg ut, må de velge bort en del funksjoner for å hevde seg nok innen mountain segmentet i dag...tror jeg.Jeg er ikke i tvil om at det vil komme ettermarkedsløsning for det. Ganske utbredt i skandinavia å fra slede med mountain modeller så vil sikkert være en eller annen luring som finner på noe
Ja er forsåvidt enig med deg der. For et par år siden ville f.eks. dagens Switchback assault bli regnet som en fullblods mountain maskin. Men trur forde markede er ute etter krok på mountain scootere. Vi blir nok etterhvert å se mer "crossover" modeller solgt des mer spesifikk de forskjellige modellene blir men trur det er enda er par år før den endeingen trår til for fullt.Jo det kan du si men nå føler jeg at mountain maskinene begynner å bli så finspisset at om man må ha slede, har man kanskje kjøpt feil maskin? Ser sånn som feks Summit/Freeride turbo hvor det ikke er noe vindskjerm som gir beskyttelse å få kjøpt, ekstra lys osv. Mye dilldall kan selvsagt fortsatt monteres men det går klart i retning av at disse maskinene er bygd for et veldig spesielt formål. "Nesten mountain maskiner" er såpass gode de også at hvis råtass modellene skal skille seg ut, må de velge bort en del funksjoner for å hevde seg nok innen mountain segmentet i dag...tror jeg.
Satse på ei krokbøyle som ser bra ut på slash tunneln ??For de som var ute etter krok til matryx slash. Fikk bekrefta på mail nu at ca to uker etter at første slash kommer til Skandinavia vil krokbøyle fra et ettermarkedsfirma i Sverige være klar for salg. Kan ikke si noe mer annet enn at det jeg mest sannsynlig blir å forhandle disse ?
Men ska man tru den mailen jeg fikk igår som jeg la ut screenshot av ovenfor så kan det se ut som dette ikke blir før over nyåret...
Satse på ei krokbøyle som ser bra ut på slash tunneln ??
Noen som vet om noen matryx e levert norge? Å om noen boost e kommen til norge? ?
Ryktes i at boost ikke kommer før tidligst sluttn av januar sjøl om man har fådd mail om ca 15 des???
Bilprodusenter, elektronikkprodusenter osv er forsinket ja. En del biler leveres uten en del utstyr og får det installert på et senere tidspunkt.Det er vel heller ikke unikt for Polaris at de mangler deler og utstyr for å få ferdig sine produkter i disse tider. Har også hørt om forsinkelser hos BRP, samt flere bilprodusenter etc..
Er jo klin lik slik BRP har hatt det i årevis.
Såvidt jeg vet så skal det være på alle med serie 8 belte i 2022 samt de jobber med å få klar bulletin på 2021 med serie 8 for å bytte til non slip og anti stab.Vet at brp har hatt sånne drivhjul lenge.
Om Polaris kommer med dette også i år, kan jeg ikke fatte å begripe att folk velger brp i mountain klassen.
Game over😉
Vi har fått bekreftet de første før jul 😊Vakkert😍 noe rykter om levering på 155?
Jeg blir klin kokos av å vente🤣Vi har fått bekreftet de første før jul 😊