Roadshow ja. Du må gjerne utdype opplevelsen. Var det bare en Indy som fungerte? (En indy som tydeligvis ikke var bra nok originalt )
Roadshow ja. Du må gjerne utdype opplevelsen. Var det bare en Indy som fungerte? (En indy som tydeligvis ikke var bra nok originalt )
Personlig bytter jeg heller en reim eller fem, fremfor ecu, stempler, cylindre, injektorer, spennings regulator eller komplett motor for den saks skyld i tide og utide... Men som sagt flere ganger, og jeg mener det faktisk, jeg håper virkelig at Polaris får dette på stell til neste sesong! Det er viktig for markedet generellt, for å opprettholde det som er av konkurranse i mellom produsentene. Kommer denne nye motoren like skjeivt ut som den gamle 800 motoren, så er jeg redd for at det vil være på grensen til krise for Polaris, evig eies kun et dårlig rykte dessverre..
Personlig bytter jeg heller en reim eller fem, fremfor ecu, stempler, cylindre, injektorer, spennings regulator eller komplett motor for den saks skyld i tide og utide... Men som sagt flere ganger, og jeg mener det faktisk, jeg håper virkelig at Polaris får dette på stell til neste sesong! Det er viktig for markedet generellt, for å opprettholde det som er av konkurranse i mellom produsentene. Kommer denne nye motoren like skjeivt ut som den gamle 800 motoren, så er jeg redd for at det vil være på grensen til krise for Polaris, evig eies kun et dårlig rykte dessverre..
Du snakker som om ikke rotax har hatt sine problembarn ,kan nevne rotax 800,800ho,800 powertek,800r,800 etec og leser om litt injektor trøbbel,stator,veivhavari og ujevn overflaten plasnacoat belegget i sylinderene på 850,pluss at du aldri har kunnet stole på en så enkel ting som startapparatetPersonlig bytter jeg heller en reim eller fem, fremfor ecu, stempler, cylindre, injektorer, spennings regulator eller komplett motor for den saks skyld i tide og utide... Men som sagt flere ganger, og jeg mener det faktisk, jeg håper virkelig at Polaris får dette på stell til neste sesong! Det er viktig for markedet generellt, for å opprettholde det som er av konkurranse i mellom produsentene. Kommer denne nye motoren like skjeivt ut som den gamle 800 motoren, så er jeg redd for at det vil være på grensen til krise for Polaris, evig eies kun et dårlig rykte dessverre..
Rotax er ikke nevnt med ett eneste ord i mitt innlegg, så vidt jeg kan se..? Rett i skyttergrava mann..Du snakker som om ikke rotax har hatt sine problembarn ,kan nevne rotax 800,800ho,800 powertek,800r,800 etec og leser om litt injektor trøbbel,stator,veivhavari og ujevn overflaten plasnacoat belegget i sylinderene på 850,pluss at du aldri har kunnet stole på en så enkel ting som startapparatet
Som sagt, evig eies kun et dårlig rykte. Og dessverre kom polaris cfi skeivt ut i fra begynnelsen. Jeg kjørte selv en cfi900 i to sesonger, i fra 05 og til og med 06. At man i senere tid har fått bedre skikk på cfi er jo vel og bra, eller? Poenget mitt er jo at jeg faktisk håper at polaris får skikk på denne nye motoren..Hvilken 800motor mener du her? Den som sto i IQ chassiset?
Pro ride var langt bedre enn den, og 800HO fra Axys har det vært svært lite problemer med.
Roadshow ja. Du må gjerne utdype opplevelsen. Var det bare en Indy som fungerte? (En indy som tydeligvis ikke var bra nok originalt )
Ja, fikk prøvd det meste! Kjente bra forskjell på 800 axys og 850. Var 2 stk SKS 146 som ikke fungerte, den modellen jeg hadde mest lyst til å prøve, Pro rmk 163" med smal forstilling var skummelt lettkjørt, og Titan hadde irriterende mye beltestøy..Noen flere som har testet?
Testet i går på Åsheim, kom litt sent så var elendige forhold å teste på, men motoren imponerte uansett. Trodde først noe var galt når jeg hadde startet den da det var nesten null vibrasjoner (hoppet over på Titan som enda har 800 etterpå og var egentlig sjokkert over vibrasjonen i den). Virket responsiv og SKS 146 er en utrolig skøy maskin. Likte den nye forstillingen på Pro RMKen. Er sykt fristet til å handle nå
Denne biter fra seg, jeg prøvde 163" og den var kjappHvordan virket variator oppsettet på proen?
Usikker hvilket belte det var, men vet at belte har mye å si ved testing og føret også selvfølgelig Har ikke fått prøvd 850'en til brp enda 163" belte var ikke egnet på det testføret vi hadde. Var løssnø der, men ikke så mye opp til 50cm? Tipper sks'en tok bedre tak i løypa med kortere belte og sikkert det belte du nevnteEr det serie 6 på sksen du prøvde?
163 pro rmk har kanskje 3 belte
Skal mye til at det blir aha følelse på 50 ccm syns æ, var nå ikkje så rått når brp kom med 850 heller, bare en god respons å null mating
Usikker hvilket belte det var, men vet at belte har mye å si ved testing og føret også selvfølgelig Har ikke fått prøvd 850'en til brp enda 163" belte var ikke egnet på det testføret vi hadde. Var løssnø der, men ikke så mye opp til 50cm? Tipper sks'en tok bedre tak i løypa med kortere belte og sikkert det belte du nevnte
Usikker selv på hva sks har av belte
Mn pro rmk hadde vist 3" belte så den er nok vesentlig lågere dreva enn sksen. Synd di ikkje hadde sks og pro rmk i 155 med serie 6 hadde vært gøy å sett om det var like mye merbar forsjell på disse som det var på 800en