Luringer & artigkarer på bruktmarkedet

Ikke fra Finn.no, men artig likevel :D

Pasted image at 2017_06_08 12_06 PM.png
 
  • Liker
Reaksjoner: 2 brukere
Firkant baller ja..
 
  • Liker
Reaksjoner: RS
Oppfordrer til å heller ta bilde av annonsen og legge ut, da linken etterhvert ikke vil fungere pga utdatert annonse :)
 
  • Liker
Reaksjoner: norskamerikaneren
Firkant baller ja..
Har du ikke hørt om det før? Er helt vanlig å bruke det til hest
 
  • Liker
Reaksjoner: Hill Climber
4 kantet rund ball kan lett få ting å gå i ball for en tulleball?
3561008_orig.jpg
 
Se på bildet i annonsen jeg linka en gang til, det ser nå ut som høybunter for meg i alle fall. Man trenger vel ikke å være tulling for å synes at en firkantet ball høres litt rart ut?
 
  • Liker
Reaksjoner: RS
Det der er nåkk pressa firkantballer av tørhøy, værtfall så er det no det vi kaller det, bunter for min del er noe annet.
 
  • Liker
Reaksjoner: LarsK
Tror ikke jeg ville ha plassert de lysene der, spesielt ikke på en luftavkjølt scooter. Blir vel ganske varmt under det panseret på litt varmere dager.
 
Tror ikke jeg ville ha plassert de lysene der, spesielt ikke på en luftavkjølt scooter. Blir vel ganske varmt under det panseret på litt varmere dager.
Vanskelig å si, hvis lysene er ovale bak vil det i mange tilfeller skape "drag" og føre til bedre luftstrøm, men igjen vanskelig å si. I utgangspunktet er jeg enig i at det er ideell plassering mtp varme , men her har nok noen kun tenkt estetisk :)
 
Hvis du skal få positiv luftstrøm med det der oppsettet, så må du kjøre mye fortere enn den er laget for tror nå jeg :gskratt: Noe som igjen, spesielt på varme dager gjør det enda varmere under panseret.
 
Motoren drar luft fra siden via en egen kanal. Alt det andre får sikkert luft nok via de andre åpningene. Den har gått over 9000km så kan neppe være noe stort problem.
 
Motoren drar luft fra siden via en egen kanal. Alt det andre får sikkert luft nok via de andre åpningene. Den har gått over 9000km så kan neppe være noe stort problem.
Men vi kan gjøre det til et problem, hvis vi vil :D
 
Ja hvem vet når de lysene ble satt på, kanskje nylig? Det jeg vet er at vi har hatt to forskjellige 550F maskiner i drift, og begge skjærte seg i tur og orden når det ble veldig mildt i været. Det ble utrolig hett under panseret. Den ene var faktisk en gul tundra 550F. Vet jo at den drar luft inn fra siden, tenkte mer på å kjøle eksosen da.