Hehe vet at det er fort gjortNei sku trykke liker men ikke lett på disse touch telefonene ! Beklager
Mulighet for det, om du var innover mot norskside og kjørte tror jeg så en assault i området der som kunne vært degMener jeg så deg i går
Du har jo for lite vekt i dem uti fra hva du har gjort med scooteren. Du har bar 2 gram er en vi bruke std. Legg mere vekt på. Vilken helix kjøre du med?Testet litt mer vekting idag etter tips fra @Diablo i går men drar fortsatt alt for høyt turtall når pipe temperaturen blir høy og scootern bygger max effekt så må vel prøve med litt mer vekt i morgen
Vis vedlegget 64620
Må si jeg er imponert over hvor fint disse vektene girer
Vis vedlegget 64621
Har testet med disse vektene også ilag med Diablo helix og sekundær fjær, og det funker også meget bra
Som dere ser er det en del vekt forskjell på vektene men er også en del forskjell i utforming også
Var gravert inn p8m på helixen og har den i posisjon a nå, hvor skal jeg legge på mere vekt? På hælen?Du har jo for lite vekt i dem uti fra hva du har gjort med scooteren. Du har bar 2 gram er en vi bruke std. Legg mere vekt på. Vilken helix kjøre du med?
Skal nok si ifra om jeg skal ha Mds vekterLet me know når du vil kjøpe et sett mds vekter...
Hvor mye formye rpm får du?Var gravert inn p8m på helixen og har den i posisjon a nå, hvor skal jeg legge på mere vekt? På hælen?
Ifølge Shawn likte den seg best på 8000-8100 med ditt oppsett, men det vil jo vise seg i dynoen hvor kraften ligger!Fikk 8450-8500 ca så skulle ha fått den ned til 8200rpm ihvertfall
Blir nok bare gjetting før man har dyno testet scootern men tenker å få den ned på 8200rpmIfølge Shawn likte den seg best på 8000-8100 med ditt oppsett, men det vil jo vise seg i dynoen hvor kraften ligger!
Hva er så bra med MDS vektene kontra Heel Clicker og GoldStar?Let me know når du vil kjøpe et sett mds vekter...
At MDS clutching er penger i kassa for min del,vel! alle vil vel selge de merkene de forhandler selv.. Kan ikke si noe negativt om noen andre merker,for de er alle bra! Men mds har fin geometri,og er lette og justere inn,med store sprang fra basevekt på 65g til 81,8g fullastet vekt.Hva er så bra med MDS vektene kontra Heel Clicker og GoldStar?
Slike ord bør en forhandler bruke ja, å ikke snakke stykt om andre merkerAt MDS clutching er penger i kassa for min del,vel! alle vil vel selge de merkene de forhandler selv.. Kan ikke si noe negativt om noen andre merker,for de er alle bra! Men mds har fin geometri,og er lette og justere inn,med store sprang fra basevekt på 65g til 81,8g fullastet vekt.
Har ingen hensikt og baksnakke andre merker, blir bare useriøst..Slike ord bør en forhandler bruke ja, å ikke snakke stykt om andre merker
Joda jeg skjønner at det betyr penger i kassen for din del har selv kjørt med MDS på min M8 2010, og det er gode vekter, ingen tvil om det men jeg (dette er min mening da) synes at vektene blir for tunge på grunn av geometrien, variatorene girer opp for fort i lav fart og legger seg på et for lavt turtall, som resulterer i at man må jage litt på gassklypa før en bakke for at den skal gire ned. Dette må man da venne seg til, så jeg synes ikke di passer helt for min bruk under teknisk kjøring, har for ikke lenge siden byttet til GoldStar vekter og di synes jeg passet meg personlig helt utmerket for teknisk kjøring, da man har litt lettere vekter og turtallet holder seg på et brukbart område når den girer opp i lav fart
Det jeg da ikke vet, er om polaris og arctic cat reagerer likens på MDS sin geometri, for jeg har ikke prøv på polaris.
Dette er da min erfaring med Arctic Cat hvertfall
Vektene mine måtte være 10g tyngre enn originalt for å holde rett rpm, så hadde 81,6g totalvekt, 3,3g på midten og resten på tuppen (forhandlers anbefaling) base vekt er 72,3g. På grunn av den total vekten så girte den tidlig opp slik at turtall datt veldig mye. Upshiften på MDS vektene er kanon bra, men når tyngden av vekta er så tung, så girer den for fort opp på lav fart.Har lite h
Har ingen hensikt og baksnakke andre merker, blir bare useriøst..
Vet ikke hvordan du hadde lastet dine vekter, men pga geometrien kan man kjøre lettere vekter,men samtidig ha kraftigere upshift. Monterte på en Axys prormk i dag. 70.5g total vekt, med 3.3g på tupp og 6.5g midt på. Ble veldig bra!
Gikk litt fort i ste, basevekta var 60,5. Ikke 65 så 70.3 totalt.Vektene mine måtte være 10g tyngre enn originalt for å holde rett rpm, så hadde 81,6g totalvekt, 3,3g på midten og resten på tuppen (forhandlers anbefaling) base vekt er 72,3g. På grunn av den total vekten så girte den tidlig opp slik at turtall datt veldig mye. Upshiften på MDS vektene er kanon bra, men når tyngden av vekta er så tung, så girer den for fort opp på lav fart.
Var ikke base vekten 65g på polaris vekten? 65+6,5+3,3=74,8g? Mulig at det er flere typer profiler på MDS vektene (non turbo) en det jeg vet om, men slik var hvertfall mine vekter.