Dette problemet har vært helt siden proclimb kom i 2012. Så vidt eg vet så er tunnelen på hardcore og alpha identisk.
Kan montere lang forsterket bøyle og få tilpasset plater å få lakt inni tunnelen. På min gamle moutaincat 18 var det lang kjøler og vill tru det hjalp godt på men tanke på å få avstivet tunnelen.
Bøyde på tunnelen til både hardcore’en og Alpha’en på demoen i våres, og syns kanskje alpha’en ga mere etter. Vet ikke hvordan de er bygd opp i forhold til hverandre.Dette problemet har vært helt siden proclimb kom i 2012. Så vidt eg vet så er tunnelen på hardcore og alpha identisk.
Kan montere lang forsterket bøyle og få tilpasset plater å få lakt inni tunnelen. På min gamle moutaincat 18 var det lang kjøler og vill tru det hjalp godt på men tanke på å få avstivet tunnelen.
Helt enig, om eg er så uheldig å ta tunnelen så blir det nok gjort innkjøp av en sån her tunnelMed bak ramme av aluminiumsfolie og samme med fanger så er det ikke mye som holder.
Forsterket fanger bak er ett must på Cat uten lang kjøler
Har selv kjørt relativt hardt med 17 mod hardcore hvor jeg mange gang har "smellt" bakpå, både på vårkjøring og ellers uten at det har blitt noen konsekvenser. Samme med nåværende 18 mod EVO hardcore, enda ikke klart å bøyd bakparten. Noen har såvidt steilet bakpå hvor det har gitt seg...
Må vell montere på hengsler og brytepinner
Hvis at den stussen der bak allikevel ikke gjør noe mer enn å holde på baklykta, kan man vel like godt klare seg uten den?
Tror at Lynx er inne på noe nå som at de har begynt å korte inn tunnelene, eller erstatte den bakerste delen med plast. Er den plasten fleksibel nok, så vil den tåle en den fleks og støt.
Ett lite kjapt tiltak man kan gjøre, e å å poppe alle hullan i bakfangeren. Den e bare poppa på annakvar hull ut av eska