I manualen til den gamle Rangeren min står det at kjede i girkassa skal strammes "fingerstramt" for så å bakkes ut til nærmeste hull for låsesplint.
Men hva i h.... menes egentlig. Er det å skru med fingra til det butter, eller så langt en makter ? Det siste kan jo være så mangt avhengig av om en er kontorrotte eller tømmerhøgger
Jeg har skrudd til det butter for så å bakke ut litt, men jeg synes det slarker og smeller i overkant mye ved start og stopp, særlig med litt last. Har tenkt tanken på å dra til litt til, men vil jo ikke kverke lagerene med å overstramme heller.
Men hva i h.... menes egentlig. Er det å skru med fingra til det butter, eller så langt en makter ? Det siste kan jo være så mangt avhengig av om en er kontorrotte eller tømmerhøgger
Jeg har skrudd til det butter for så å bakke ut litt, men jeg synes det slarker og smeller i overkant mye ved start og stopp, særlig med litt last. Har tenkt tanken på å dra til litt til, men vil jo ikke kverke lagerene med å overstramme heller.