GENERELT DYNOTRÅDEN 2

Man kan øke effekten med ca 5 hk for 400kr på 800 ctek. Så får man 2 hk til med flash.....
Prate nu som du vet. Flash ga 10-11 hk på 7700 . Hva vel ikke hel å kjøre motor uten Kjøletårn. Jaws pipe på 19 ctec. 6 hk. Airmod 4 Hk-5 hk som du sier. Mer for penga med air kit en Jaws pipe.
 
Prate nu som du vet. Flash ga 10-11 hk på 7700 . Hva vel ikke hel å kjøre motor uten Kjøletårn. Jaws pipe på 19 ctec. 6 hk. Airmod 4 Hk-5 hk som du sier. Mer for penga med air kit en Jaws pipe.

Jeg mente at den fikk 6 hk på topp med flash. Ifg Ronny Nylund.

Jaws gen2 pipa gir 10-11hk på 19ctek. Uten luftboxmod. Blir ikke mer økning med luftboxmod da. Men Jaws-pipa gir mye bedre gassrespons. Og mer effekt på topp enn både flash og luftbox-mod. Jeg anbefaler Jaws-pipa. Ctek funker meget bra med den pipa.

Synd vi ikke fikk testet flash her når vi testet Alpha. Vi hadde kjøletårn på og så kunne man prøvd flash sammen med annen trim.
 
Sist redigert:
  • Liker
Reaksjoner: t-trim
Okey, vi har testet dem her, jaws har testet dem og HSK har testet dem. 10-12 hk er bombesikker. Scooteren går jo også mye bedre, så ved målte 4 hk økning så må det nesten ha vært noe feil noen plass.
De testet ikke scooter stock, fordi de gikk utifra at den orginalt hadde 161 hk. For at en skal få en så konkret test som mulig er det vel lurt å først teste den originalt, for så å sette på effektanlegget?
 
Snowrider bremset Khaos hos MCX
 

Vedlegg

  • received_380393716395107.jpeg
    received_380393716395107.jpeg
    67,4 KB · Sett: 235
  • received_656702628342193.jpeg
    received_656702628342193.jpeg
    67 KB · Sett: 239
Et lite spørsmål til @Turbokarlsen her.. Sånn rent teoretisk, om du kan oppnå 115kW(156hk) på f.ex 300moh i +25 grader, hvor lander man da sånn rent teoretisk ved 300moh i -5 grader?
Vi har bremset en 10-15 Parriot 850 2019 og 2020 med stock flash 2019-2019.5-2020-2020.5
Best har gitt 155 hk med swet test ca 15 sek fra 5000-8500 rpm, max hk 8100 men....
når man holder den noen sekunder så flytter peak seg fra 8100 til 8200-8250.
Med over 5 sekunder på peak daler effekt ganske dramatiskt, noen maskiner har vi mistet opp mot 7 hk på lange pull på peak

2019 gir 145 hkl
2019.5 gir 146 hk
2020 gir 150 hk
2020.5 gir 152-155
Dette med swep test ;)

Med vårt stage 1 flash får vi 160 hk stabile hk uansett lenden på bremsingen :fuckoff:
 
  • Liker
Reaksjoner: RS
Vi har bremset en 10-15 Parriot 850 2019 og 2020 med stock flash 2019-2019.5-2020-2020.5
Best har gitt 155 hk med swet test ca 15 sek fra 5000-8500 rpm, max hk 8100 men....
når man holder den noen sekunder så flytter peak seg fra 8100 til 8200-8250.
Med over 5 sekunder på peak daler effekt ganske dramatiskt, noen maskiner har vi mistet opp mot 7 hk på lange pull på peak

2019 gir 145 hkl
2019.5 gir 146 hk
2020 gir 150 hk
2020.5 gir 152-155
Dette med swep test ;)

Med vårt stage 1 flash får vi 160 hk stabile hk uansett lenden på bremsingen :fuckoff:
Sikkert bra greier, men for meg er det ikke så veldig interessant hva en 850 Patriot motor bremser uansett årsmodell og flash... ;)
 
Dynomax- programmet blacka ut da vi skulle fortsette etter "500" kjøringa. Men jeg rakk å ta 2 bilder som viser både effekt og lengden på dynokjøringen i sekunder. Pipetykk sensoren går bare til 22 psi. Og afr sensor var kun tilkoblet ECU.
Firecat 1000ccm turbo!
 

Vedlegg

  • 500.jpg
    500.jpg
    224,1 KB · Sett: 198
  • 502.jpg
    502.jpg
    102,8 KB · Sett: 196