@Turbokarlsen, har du kjørt Alpha i dyno? Du har jo kjørt 2018 AC motorer, er ikke 18 og 19 motorene, map og motorstyring helt lik?
@Turbokarlsen, har du kjørt Alpha i dyno? Du har jo kjørt 2018 AC motorer, er ikke 18 og 19 motorene, map og motorstyring helt lik?
2 hk er også det folk betaler 10-15k for (+ stickers da)2 hk forskjell kan man vel vente av 2 identiske maskiner rett av samlebåndet bare på små avvik i produksjon, eller av forskjellig drivstoff.
Beste er nok "funny car" inspirert eksos, rakt rør rett mot hodet på fører. -10hk men +200 psykiske hk, og en iPone sticker, for lukta sin del2 hk er også det folk betaler 10-15k for (+ stickers da)
Shoots fired
Ja ser sånn ut. Den dynografen jeg har sett på 800 Flash gir markant økning over hele registere. Meget lyst å testeFlash te 800 gidd ei grei økning i hk.
Så en original ctek800 yter 140hk..?
Vet at samme benken har kjørt alpha og hardcore ifjor mellom 145-150hk orginalt. Så koffer min bare viste 140hk orginalt i benken no kan eg desverre ikke svare på.. men fornøyd med effektøkning på 15hk, kan vell ikke håpe på så mye mer med det oppsettet
Hvor mange kw er oppgitt i vognkort/tunnel?Vet at samme benken har kjørt alpha og hardcore ifjor mellom 145-150hk orginalt. Så koffer min bare viste 140hk orginalt i benken no kan eg desverre ikke svare på.
Hvor mange kw er oppgitt i vognkort/tunnel?
141hkHvor mange kw er oppgitt i vognkort/tunnel?
Bra mye restriksjoner i den originale luftboksen, når det kan hentes 5hk på og modifisere den littHer er det som virkelig er interessant.Vis vedlegget 74505
Det var slik på polaris 900 i sin tid også, hentet noe sånt på den også.Bra mye restriksjoner i den originale luftboksen, når det kan hentes 5hk på og modifisere den litt
Supert med slik benking, vi vet hva utgangspunktet er og om det er satt opp for skrytehester eller ikke, så vises det hvor mye økning man faktisk fårVet at samme benken har kjørt alpha og hardcore ifjor mellom 145-150hk orginalt. Så koffer min bare viste 140hk orginalt i benken no kan eg desverre ikke svare på.
Er det heilt safe å trimme luftboksen?
er det like safe over hele registeret? Kan man gjøre det samme med de gamle suzuki motoran også?Ja det vil jeg si er helt trygt. Dynotestene er lengre enn vanlige fullgasskjøringer. Det er ikke bare at den får mer luft, men den får også kaldere luft, som igjen gir mer hk og er bedre for motoren.
Ja det har du helt rett iDet var slik på polaris 900 i sin tid også, hentet noe sånt på den også.