Så 160.9 hk?
Der å da ja. Men korrigert så er det 180hk. Om dette virkelig stemmer, er det helt villt.
Så 160.9 hk?
Der å da ja. Men korrigert så er det 180hk. Om dette virkelig stemmer, er det helt villt.
Jeg kan garantere BRP har laget en motor i en helt egen klasse...selv om vi helst ikke bremser med barometer trykk under 1000 hpa, korreksjonsfaktoren blir helt hinsides under så dårlige fohold.. men på 5000 rpm dro den nesten 65-70 hkDer å da ja. Men korrigert så er det 180hk. Om dette virkelig stemmer, er det helt villt.
Det heter seg at hvis barometertrykk eller temperatur er langt utenfor standard så er ikke korrigering 100% nøyaktig. Den hadde kommet med mere korrekte tall om det ikke var slikt lavtrykk i Vest-Finnmark idag. Men uansett ser den jo råsterk ut. Jeg vil tippe den er korrekt 170 hk. Den viser 160 observert effekt! 850 vil bli dynokjørt flere ganger i vinter, så det blir spennende
Man skulle jo tro at det med barometertrykk vs korrigering skulle vært linjært nedover. For hvis ikke blir egentlig resultatene fullstendig feile om man bor høyt oppe. Det kan være kombinasjonen i været/temperaturen som gjør at den korrigerer så mye. Det som er sikkert er at det blir spennende å se en ny test under "bedre" værforhold
Det er nu noe som er riv ruskende feil med kjøringen av 850.
Den har observert hk 160 og korigert 180. Og den har bare 4,7% korigering.
Om dette stemmer kan man aldri tro på noe korigering.?
Det går ikke å få fra 160 -180 hk med 4,7 % korigering.
Eller?
Kjørte ikke marklund 850 til 163?
Usa er den kjørt til 163-165.
På våre modeller her på berget står det 115Kw, eller 156,4Hk. Yter gjennomsnittet som den HSK har bremset, så er jo det meget bra!Hva står det på tunellen til 850 da? Det har vell brukt å stemme sån høvelig med virkeligheten?
Det er nu noe som er riv ruskende feil med kjøringen av 850.
Den har observert hk 160 og korigert 180. Og den har bare 4,7% korigering.
Om dette stemmer kan man aldri tro på noe korigering.?
Det går ikke å få fra 160 -180 hk med 4,7 % korigering.
Eller?
Kjørte ikke marklund 850 til 163?
Usa er den kjørt til 163-165.
Ja med etanol holdig fuel og 2 grader mer tenning. Ikke std lengereDynotech 170hk
Ja med etanol holdig fuel og 2 grader mer tenning. Ikke std lengere
Da er vi over 180 HK Polaris Pro Gen4 big bore kit
Dette er 44 hk over std 98 okt fra Esso..
21 sekunder flat jern
Vis vedlegget 64796
Vis vedlegget 64797
Den har gått uten problemer hele helga...går som f...Hvorfor faller pipetrykk og knock signal plutselig, samtidig som effekten begynner å stige?
Å holder det virkelig med 0.54 i bsfc?
Vel, en politiker ville vel ha ha brukt adskillig flere setninger, og like vel ha hatt mye mindre innhold enn hva svaret i fra HSK hadde.. Jeg sitter i kommunestyret, og vet hva jeg snakker om....Svarer som en politiker!