ARCTIC CAT Carbon ProClimb

Har du kommet noe lengre på den her kattepusa? Blir spennende å se ferdig resultat av den her pusekatta :)

Kjenner avensjuka er jo bare litt stor da :rolleyes: :needsnow: :rockon: :needpics:
 
  • Liker
Reaksjoner: passelat
Ventar fremdeles på kompressoren og div. andre ting. Men har fått scooteren inn i varmen iallefall;)
Starter med å få kjøleanlegget til å harmonere med chassie og motor. Siden dette er carbon tunnel, må kjøleanlegget være ca. 40% større enn ved alu. tunnel for å opnå samme virkning.

Gleder meg stort til å kunne sette meg på denne og reise til fjells. Veldig spent på effekten og korleis vekta merkast under køyring.

 
Det kan du være sikker på at eg har vurdert fram og tilbake, opp og ned og hit og dit.

Fekk sjå demperane til Emil og vart heilt betatt av QS3. Fekk pris på alt ihop framme og bak, men akuratt no er det berre for drøyt desverre, sjølv om det var knall pris.
Tenker eg har 40" forsillinga i år og så blir det oppgradering til neste sesong.
 
  • Liker
Reaksjoner: Toppuz
Hvorfor må kjøleanlegge være 40% ca større med carbontunnel? :)

Aluminium leder varme bedre enn carbonfiber. ;) Er derfor radiatorer, intercoolere, osv. som regel er laget av en aluminiumslegering. En alu-tunell vil hjelpe med å lede varme, men ikke en i carbon.
 
Tenker at det må bli sammen med forstilling og støtdempere;) Er nok SLP eg går for, men i tvil om det vært Powder Pro eller Mohawk? Har folk innspill til dette? Har sjølv ikkje prøvd Mohawk.
 
Må jo bli gromt det her,:thumb: men eit spørsmål. Kor mykje er det igjen av ein slik scooter viss du klasker den i eit tre eller noke.? :confused::p
 
Spør heller hvor mye som er igjen av den orginale scooteren etter karbon deler ble montert :thumb:
 
Haha, Den saken er jo grei. :p Tenker heller at det er kjedelig å pakke motoren i ryggsekken, rulle belte under armen og spenne på seg CA Pro skia fordi det komt eit tre "hoppande" ut i løypa. :wow::wow::D
 
Målte vekt av div. deler mens venter på andre deler.

Originale gasspjeld (46mm) er skiftet ut med BDX 52mm.
Målte ikkje vekta nøyaktig her, kun med ribbet 46mm (manglet dyser, TPS, og fjører) mot komplett 52mm.
46mm var 1495g
52mm var 1198g




Måtte også få vekk den originale (Standard) bremseskiva.
Original var 1708g
BDX var 1183g




I 2014 kom Arctic Cat med ny drivaksel som skulle være lettere og betre.
Målte 12/13 aksling mot 14/15 akslingen.
Vart veldig skuffet over dette vekta. Dette er rett og slett ikkje bra nok, så må nok til med ny aksling igjen. Er stor forskjell på utforminga av drivhjulene, god del meir støtte og større/bredere tenner på 14/15 hjulene. Men vektbesparelsen som blei fortalt i si tid om denne nye akslingen er ikkje mykje å skryte av.
12/13 var 4165g
14/15 var 4109g.



 
Good to know for jeg skal ha 2016 på min til neste sesong :D
 
Gleder meg veldig til å få prøvd nye forstillinga. Står 3 stk. 2016 modeller her, sikler kvar gong eg ser bort på dei:) Ser så bra ut med caster og breie ski:cool: Er garantert at eg må til å skifte ut forstillinga mi, men er noko i tvil om det vært rein Cat 16 mod. forstilling eller om det vært Cat 16 mod. spindel med Zbroz 38" armer.
Er noko redd for at den blir for tippete for meg med 36" armer, scooteren er jo ganske lett og trur det rett og slett vært for mykje av det gode med 36". Eg meiner jo at 15 mod. 38" forstillinga er super lett køyrt, men så er jo eg M-series kar som legger full innsats kvar gong eg skal sette ny kurs med min M1000:p
Trur kanskje det berre kan være greit å køyre med 12 mod. 40" forstilling i år for å værte lettare kjent med scooteren.
 
Testa en 16 AC HC i dag å må si det jeg var mest imponert av var belte. Syke tid for et tak det var i det!