Optimalisert for nordiske forhold er det vell de skriver, hva det innebærer vett eg ikkje.Lurer på ka og koffor dem modder....?
En sveis på den tror jeg holder ca 1 times kjøring før det sprekker opp igjen, er så sprø og luftig den aluminiumen.Bare å sveis og kjør videre!
Har igrunn fått tak i et sett med pro-ride spindler uten at noe er avtalt men hører gjerne hva du skal ha for de før jeg handler av han andrehar sølv pro ride spindler å svarte axys spindler liggende.
Send gjerne en PM med pris.har sølv pro ride spindler å svarte axys spindler liggende.
Bare et tips: motorfester, er de byttet siden den var ny? Fra pro rmk og fremover er de veldig pinglete og må skiftes ut etter noen år, klarer ikke holde motoren rett så variatorene sliter. Torque-arm hjelper men er ikke erstatning for utslitte motorfester.
Å justere variatorene er litt rakettforskning allerede på grunn av mange variabler, så maskin må være i god stand til å begynne med.
Kjent sak her er tps, må være riktig justert for at maskinen skal ha effekten i orden og kunne bruke de anbefalte fjærer/ vekter etc.
Ellers; variator tuning = jobb på motorvariator for å endre turtall, jobb på sekundær for å endre effektivitet (sluring/gire opp og ned).
Vask variatorene med aceton og ALDRI søl olje på dem! Foringene suger det til seg og sveller opp.
Lykke til.
Her i nord norge er det også bortimot fritt for sny dessverre, så jeg håper også på et vannvittig snyvær, så vi får litt lengre vinter
Virker som du har stålkontroll på variator tuning så gikk for dei fjærene du anbefalte. Var så billig på eBay at eg kunne ikkje holde meg
Neste gang så dropper jeg å prøve å finne noe som funker å heller bestiller av deg så slipper jeg timer med skruing.