S
Slettet medlem 1398
Gjest
Ligger rundt på diverse Facebook grupper. Kan da ikke være umulig å kappe til å montere ny abtistab
En hvor abtistab og deler av rails har falt av på. Deler er ikke å oppdrive før sommeren i USA i følge forhandlere ut i fra det som sies i innlegg.
Etter å ha lest litt kom eg over den herEr flere som sier det bare er tull. Er ingen problem å få tak i deler.
Variatorene på nye AC er det beste jeg har opplevd i mine over 30 år med scooter. Når man kan tyne scooteren på turtalls sperra (max utgiret) og kjøre hardt i løssnø i det uendelige uten å ta reima, ja da funker det!
Ps, er det noen som har sprengt reim på nye AC? Bare nyskjerrig. Jeg har ikke sett noen enda.....
Ikke 2019 mos spørsmål, men tar sjansen likevel : har en 2018 ac hardcore, fikk opp feilkode P0546, noen som vet hva den betyr?
Pipesensor som er nok gåen, isåfall en garantisak
Ja men det er ikke nødvendigvis brudd eller knekt. Sett flere videoer hvor det er antydninger til brist i railen. Du ser at den ikke har tålt påkjenningen den har vært utsatt for. Flere sier de har kjørt som engler og ingenting skulle tilsi at slike ting burde skje, men akkurat det er jo relativt.
Støpte deler kan være veldig stekt. Mange ting er støpt bla frontramma på doo og polaris og en haug med strukturelle deler ellers, sikkert også på AC. Kan ikke tenke meg at den mono rail saken skulle være noe svakere enn tradisjonell understell hvis det er gjort riktig men magnesium er jeg alltid litt skeptisk til. Det er så utrolig sprøtt(men super stivt og lett) og gir ikke noe særlig forvarsel når det svikter, det bare gir seg helt plutselig. Det er ikke uten grunn magnesiumfelger tidligere bare var lov å bruke til racing.Er ikke understellet støpt? Har aldri trua på at støypgods skal tåle mye
Trodde demperen med qsl fungerte som fox sine qsl til sykkel? Har det på terrengsykkelen og der fungerer lock funksjonen som en struping/stenging av lowspeed flowen i demperen slik at den blir mere effektiv i tråkket. På samme måte som det er lowspeed funksjonen i demperen på en scooter som bestemmer tyngdeoverføring ved en klatring.
Om jeg derimot sykler over en stubbe/stein (Hard smell=highspeed)så tar demperen opp smellen nesten som normalt.
Rart viss det ikke var sånn på scooterdemperen også?
Railen blei ødelagt på demoskuteren. Railen knakk der antistab akselen er.Syns det e litt rart. Sku tru demo alphaen sku briste da, ble nu ræva kjørt lande rundt på dårlig føre
Det stemmer, men det var etter att den ble kjørt rett i en stein. Drivaksling knakk også og drivhjula ble slått skeive, så den rail skaden kan ikkje skyldes på annet en førerfeilRailen blei ødelagt på demoskuteren. Railen knakk der antistab akselen er.
Er absolutt brukerfeilDet stemmer, men det var etter att den ble kjørt rett i en stein. Drivaksling knakk også og drivhjula ble slått skeive, så den rail skaden kan ikkje skyldes på annet en førerfeil
Trodde demperen med qsl fungerte som fox sine qsl til sykkel? Har det på terrengsykkelen og der fungerer lock funksjonen som en struping/stenging av lowspeed flowen i demperen slik at den blir mere effektiv i tråkket. På samme måte som det er lowspeed funksjonen i demperen på en scooter som bestemmer tyngdeoverføring ved en klatring.
Om jeg derimot sykler over en stubbe/stein (Hard smell=highspeed)så tar demperen opp smellen nesten som normalt.
Rart viss det ikke var sånn på scooterdemperen også?