US = monEn skala er i MON og en i RON så vidt jeg husker, men hvem er hva husker jeg ikke i farten.. US bensin 91okt tilsvarer NOR 95okt ish om jeg har forstått dette sånn høvelig..
Hva ligger et sånt map i på pris i fra disse leverandørene da?Ja hørte om maptuner igår, så no står valge mellom maptuner og bikeman?
Ja den hundringsen tar deg nok langt?Med 10" løk for den saken der, så har du jo fortsatt godt med lommepenger igjen vs kjøp av en Larris Boost..
Ja, kommer langt på 2 cola og en 4pk med kvikklunch...
Det er det de har ligget ute for siden de kom. Begge prisene er btw fra annonse på finn?♂️ er vel der de fleste kikker når de skal handle seg scooter så hvor misvisende det er kan muligens diskuteres?Ja, kommer langt på 2 cola og en 4pk med kvikklunch...
Uansett så er det der den laveste prisanten jeg har sett på en Polaris RMK KAHOS MATRYX SLASH 155 turbo.. Regner med det er dekalene med hele navnet som utgjør forskjellen på 10 løk.
Det blir rimelig misvisende å finne en annonse på finn.no med noe som avviker 20.000,- kr i fra veil prisen hos Polaris Norway, og benytte feil pris i fra BRP's sider for en sammenligning..
At noen forhandlere velger å slå av x-antall løk i fra veilpris er flott det.. Så vil det jo vise seg hvor mange som får en slik til 20" løk under veil. Ser det er 2 forhandlere på sørlandet som opererer med denne prisen, i Honningsvåg ligger de 10" under veil, og på Storslett 6" under veil.Det er det de har ligget ute for siden de kom. Begge prisene er btw fra annonse på finn?♂️ er vel der de fleste kikker når de skal handle seg scooter så hvor misvisende det er kan muligens diskuteres?
Jaja.. man får som regel det man betaler for..?At noen forhandlere velger å slå av x-antall løk i fra veilpris er flott det.. Så vil det jo vise seg hvor mange som får en slik til 20" løk under veil. Ser det er 2 forhandlere på sørlandet som opererer med denne prisen, i Honningsvåg ligger de 10" under veil, og på Storslett 6" under veil.
236.200,- e forøvrig veil te BRP Norway da, bare til info.
Ikke alle som har forstått det der her ser det ut til..For meg som kunde ville det være rimelig fortvilende å kjøpe samme maskin 20-30K dyrene enn andre, spesielt når man skal selge igjen. Det gjør liksom noe med bruktmarkedet også og her tror jeg Polaris skyter seg i foten. Det er bra mange år siden BRP begynte med annonserte ut-av-døra-priser som alle kan forholde seg til. Det tror jeg bruktmarkedet har godt av også. Alle vet hva en maskin koster og om bruktprisen er "rett".
Mulig.. Er det derfor Polaris i åresvis har vært billigere enn BRP, men denne gangen ville vise at de også kan være dyrest..?Jaja.. man får som regel det man betaler for..?
Sist jeg kjøpte nytt brp produkt(2017), så var veilprisen den samme uavhengig av snowcheck, den gikk på deler og utstyr inntil X-antall 1000lapper ved siden av veil pris. At man hos polaris kjører en annen form for snowcheck, og da muligens 10000,- i avslag på veil pris, så er det en løsning/policy de velger å kjøre. Så kan man da spekulere i om de "hyper" den opprinnelige veilprisen for å kunne skape seg et bilde av generøse snowcheck tilbud siden enkelte av forhandlerne dropper opp mot 20000,- på snowcheck vs veilprisen hos polaris Norway. Har lite med gule øyne, sutring eller sjalusi å gjøre slik som du forsøker å skape et bilde av her, men det dreier seg på en måte om ettermarkedet for den enkelte kunde. Uavhengig av merke! Det ble også påpekt lenger opp her av en annen enn meg. Det er vel i de færrestes interesser at verditapet skal være langt over mer enn rimelig for et produkt som tross alt er ganske dyrt etter hvert, og i vertfall om det er på grunn av at veilprisen drives i været for å kunne gi kunstige gode snowcheck/prisavslag på nye maskiner.Ånei nå har jeg tirra på meg ski-doo mafiaen? fra spøk til revolver. Veiledende på en 155" boost er 259 etter 15. April. 10k rabatt før, er vel derfor noen ligger ute til 249 fortsatt. (Hvor reimkillerns 269 og smaug1s 20-30k kommer fra vet jeg ikke, mulig dere sammenlikner med andre lengder?)
Vis vedlegget 77279
Summit expert 154" selges for 236 frem til 5. Mai, doo kjører også snowcheck. Så man får vel sammenligne prisene til vinteren igjen da, som er 246 og 259. Pluss reimkillern sine 10k i maptun så skiller det 3 tusen. Og enda har du vel betydelig dårligere dempere forut på skuta og 1 års mindre rabatt.
Smaken er som baken og godt er det. Jeg syns ski doo en er knall og kunne fort funnet på å kjøpe meg en sånn, let's face it, ingen av oss er så gode til å kjøre at det er utstyret som setter begrensingene uansett merke.
Jeg ville bare prøve å være en motpol til det jeg syns har vært veel mye sutring fra enkelte ganske guløyde her inne?
Peace! (Og kanskje tilbake til topic??)
Hvis du tenker utklippet noen kommentarer oppenfor så står det 169k, ikke 269k. Antar det er Khaos Slash 650 det er pris på da ? Boost er snowcheck only så reell veil. pris vil være 249900 da man ikke får dem etter snowcheck. Kan være et og annet unntak hvis en forhandler har snowchecka for å ha til alminnelig salg da.Sist jeg kjøpte nytt brp produkt(2017), så var veilprisen den samme uavhengig av snowcheck, den gikk på deler og utstyr inntil X-antall 1000lapper ved siden av veil pris. At man hos polaris kjører en annen form for snowcheck, og da muligens 10000,- i avslag på veil pris, så er det en løsning/policy de velger å kjøre. Så kan man da spekulere i om de "hyper" den opprinnelige veilprisen for å kunne skape seg et bilde av generøse snowcheck tilbud siden enkelte av forhandlerne dropper opp mot 20000,- på snowcheck vs veilprisen hos polaris Norway. Har lite med gule øyne, sutring eller sjalusi å gjøre slik som du forsøker å skape et bilde av her, men det dreier seg på en måte om ettermarkedet for den enkelte kunde. Uavhengig av merke! Det ble også påpekt lenger opp her av en annen enn meg. Det er vel i de færrestes interesser at verditapet skal være langt over mer enn rimelig for et produkt som tross alt er ganske dyrt etter hvert, og i vertfall om det er på grunn av at veilprisen drives i været for å kunne gi kunstige gode snowcheck/prisavslag på nye maskiner.
Veilprisen jeg henta til deg på en boost khaos rmk slash matryx 155" på 269" er klipt rett ut i fra hjemmesiden til polaris, build your sled.
Det måtte en tredjepart inn for å se det ja..Hvis du tenker utklippet noen kommentarer oppenfor så står det 169k, ikke 269k. Antar det er Khaos Slash 650 det er pris på da ? Boost er snowcheck only så reell veil. pris vil være 249900 da man ikke får dem etter snowcheck. Kan være et og annet unntak hvis en forhandler har snowchecka for å ha til alminnelig salg da.
Så hvis en summit turbo koster 236k og en boost kommer på 249k skiller det 13000 kr. Får de ekstra 13k får man betydelig bedre dempere OG effekt på havnivå. For at summiten skal ha det samme må man rive i dempere til 25k samt reflash til 10k som går ut over garantien.
For all del, ja jeg er polaris mann men jeg har full respekt for brp sitt produkt og at mange ønsker en summit turbo. Men jeg trur ikke jeg ville kjøpt en turboscooter hvis det ikke var litt mer umph i den. Ja det er mer trøkk på mellomregisteret men 30-40k ekstra er mye penger for et sterkere mellomregister. Er du en av de som mapper dem så flott. Da har du utnyttelse av turboen men i norge uten flash så synes jeg hele ski doo turbo greia bare en en gimmick for å kunne skryte til kompisen om at du kjører turboscooter.