Jepp! Må sveise saksene.. tåler jo ingenting!!Støtter opp det med bukkene i understellet. Knakk min forrige vinter, men det var ikke i sveis. Kom etter et relativt greit dropp med skjeiv landing.
Jepp! Må sveise saksene.. tåler jo ingenting!!Støtter opp det med bukkene i understellet. Knakk min forrige vinter, men det var ikke i sveis. Kom etter et relativt greit dropp med skjeiv landing.
Ok. Er d 36? Eller org bredde?Mener den koster 4990,-
Ok. Er d 36? Eller org bredde?
Ja. Blir spennende! Ser ganske solid ut også! Skal legge ut bilde, se til helgaSpesiellt utseende på bøyla, bli spennende å se den montert
Er det qs3 du har montert fremme ?
Eg kjører med pro ride 15 nedre a-armar på min litt sliping så passar dei på
Må slipe litt på hylsen i bredden ser det ut som, men må presse armene litt fra hverandre også ser det ut somHar ikke bilde nå nei.. gjort på 5min me vinkelsliper. Bare sammenlign org axys armen og pro så ser du det enkelt
Bruker axys foringer
Bilder av ferdigkappa tunell?
Eg au.. men akk fått nyHøres ut som kluss med primær variator.
Ville ihvertfall begynt der
Er litt lite med 105 psi ja er det på varm motor Og er begge like?Eg au.. men akk fått ny
Værre med detta...
Litt kjedelig det da men godt du merket det nå før det blir værre. Bestill deg et sett med wössner så får du litt mer gamp i tilleggJa, ca drift temp, kjørte den t 60gr ish, å demonterte med ei gang. Så litt lunk vertfall.
begge er like ja.Bildene var eit av kvar sylinder
Dårlig stempel / ringer da eller skade i sylinder? Og merket du det på en vanlig komp test eller tok du sylinderlekasje test for å få frem dette. Vurderer og ta en sylinderlekasje test på min ogsåDu har sikkert samme syndrom som jeg hadde på SKSn min. Trykklekkasje forbi stempelringene på hver side av eksosporten.
Dårlig stempel / ringer da eller skade i sylinder? Og merket du det på en vanlig komp test eller tok du sylinderlekasje test for å få frem dette. Vurderer og ta en sylinderlekasje test på min også
Holdt du WOT når du dro i snora? Ville dobbeltsjekka med en ny komp. måler før du gjør mer drastisk tiltak. 105 PSI på 1000 km høres jo helt på trynet ut, det er ikke normalt på disse.