13 HCR M1000

passelat

Medlem
30 Jun 2009
531
603
Valle i Setesdal
I sommar startet eg på mitt ProClimb prosjekt med M1000 motor. No gjenstår berre prøvekøyring:)

Det som har blitt gjort for å få til denne.
Custom motorfester.
Custom ledningsnett.
Custom innsug.
Custom dysegalleri.
Custom D&D singel eksos.
D&D grenrør.
Skinz Super Q sluttpotte.
STM eksosventiler
VForce 3 reedventiler.
Powercommander motorstyring.
BDX boks i panser.
Stor CCU.













 
I want one :inlove: Og potensiale for hysterisk moment og power!!
 
I sommar startet eg på mitt ProClimb prosjekt med M1000 motor. No gjenstår berre prøvekøyring:)

Det som har blitt gjort for å få til denne.
Custom motorfester.
Custom ledningsnett.
Custom innsug.
Custom dysegalleri.
Custom D&D singel eksos.
D&D grenrør.
Skinz Super Q sluttpotte.
STM eksosventiler
VForce 3 reedventiler.
Powercommander motorstyring.
BDX boks i panser.
Stor CCU.














Det her ser jo bortimot Orginalt ut :) skal bli artig å høre ka du syns om kombinasjon av 1000ccm og proclimb chassiset :)
 
Ja ska ikke si noe på orginalt utsende under huv :) Skal man pirke så kunne TCCL vært slipt bedre ned for å skjule sveis, da den ser kuttet og sveiset ut :) Men herregud, for ett prosjekt!! :thumb:
 
Sist redigert av en moderator:
  • Liker
Reaksjoner: LarsK og passelat
Vert eit heilt nytt prosjekt for 1200cc motoren, men det er ikkje med det første. No er det carbon scooteren som står for tur, så før eg får satt i gong på 1200cc så kan det fort også ha kommet eit nytt chassie ifrå AC.
 
  • Liker
Reaksjoner: LarsK
Er det d&d pipe til m1000 som er brukt,ellersen custom til proclimb chassismed 1000 motoren?
Skjønner ikke at de kutta ut 1000 motoren i proclimb
 
Har jo aldri vært 1000 ccm 2 takt i Proclimb. Kun 4T med 1100 ccm.
 
Er M1000 som er kortet inn.

Skjønner ikkje heilt eg heller at dei slutta med 1000cc til 2012 då PC kom. Men salgstallene på 1000cc var vesentleg dårlegare enn 800cc. Men samtidig så tenker eg at ville ikkje det berre være eit fint lite prinsipp med og ha største og kraftigaste 2 takter på markedet, som også funket i forhold til mange andre.
 
AC har nok ikke råd til å være så veldig prinsippfaste dessuten er det nok miljøkravene som er styrende for hvilken motorer det skal satses videre på.
 
Då er første prøvetur unnagjort:thumb:
Scooteren fungerte veldig greit, lite å sette fingeren på. Må jobbe videre med mappet, men det var jo ikkje uventet. Og så må det ei lite tilpassing til ved pansere der det ligger som nærmest eksosen, Ellers sveiv den veldig fint, ingen ulyd eller lekkasje. Variatoren tok særdeles fint avgårde, veldig fint innkoblingsturtall og myk start, absolutt ingen slåing. Gjenstår å justere innsprøytninga, sjekke variator oppsette under belastning og få kilometer på scooteren:D

 
Ventilene får smøring av drivstoffet/oljen igjennom eksosen.
Har ikkje fått testet dei ut så altfor mykje. Hadde dei i dynoen på 1200cc turboen i si tid og køyrte 2 helger med dei i fjor på M1200 sugemotor. Har ikkje merket/tenkt over det tidlegere at original ventilene jobber i 3 steg, men då eg fekk prøvd STM ventilene kjente eg ganske fort at dei "hakkene" i motorgangen forsvant. Vanskeleg å forklare men når ops på dette er det faktisk merkbart.
 
Sist redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Nortech
På ein original motor, hadde eg ikkje kostet på slike kostbare ventiler.

Er utlufting på baksiden av stemplet/ventilen. Er ganske trang borring på "sylinderen" til ventilen, merkes gått når stenger nippelen med fingertuppen, så er det berre muleg å få stemplet/ventilen halvvegs inn pga. lufta blir komprimert.
 
Fått montert festet på plass;)
Også fått testet litt igjen, går fint på fullgass, drar ca. 7700omdr. Men sliter med mellomreg, rett rundt 6000omdr. Etter mange drag fram og tilbake med div. justeringer, vil den ikkje gå reint på mellomreg. Om nokre har map til PCV som er i området av singel eksos, så hadde det vært fint å fått sett litt på det, takker på forhånd:)

 
  • Liker
Reaksjoner: pesslaad
IMG_20161105_210720.jpg
Teaser