GENERELT DYNOTRÅDEN 2

Vet at m&m Racing/Geir Hugo kjørte en hardcore 18 og alpha 19 i dyno. Og var noen flere hk i hardcoren. Skal sies hardcoren hadde kjørt en sesong og alphaen var akkurat ute av innkjøringsmodus,
Var i underkant av 2hk forskjell, da i favør hardcore.
 
  • Liker
Reaksjoner: EJ


Ikke for å ødelegge tråden til Turbokarlsen, men her er en film med dynokjøring hos McXpress med precision flash.
 
Fått kjørt min alpha i benken original, med m&m Racing sitt kit og med jawspipe. Alt i samme benk, samme dag.

Org: 140hk

M&m racing sitt kit (slutpotte,powercomander og mere luft) 151hk

Og 155hk med jawspipe i tilleg til alt det andre
 
Vet at samme benken har kjørt alpha og hardcore ifjor mellom 145-150hk orginalt. Så koffer min bare viste 140hk orginalt i benken no kan eg desverre ikke svare på.. men fornøyd med effektøkning på 15hk, kan vell ikke håpe på så mye mer med det oppsettet
 
Jaws vs std.JPG
 
  • Liker
Reaksjoner: Ketil og LarsK
Vet at samme benken har kjørt alpha og hardcore ifjor mellom 145-150hk orginalt. Så koffer min bare viste 140hk orginalt i benken no kan eg desverre ikke svare på.
Supert med slik benking, vi vet hva utgangspunktet er og om det er satt opp for skrytehester eller ikke, så vises det hvor mye økning man faktisk får :)
 
Ja det vil jeg si er helt trygt. Dynotestene er lengre enn vanlige fullgasskjøringer. Det er ikke bare at den får mer luft, men den får også kaldere luft, som igjen gir mer hk og er bedre for motoren.
:thumb: :thumb: er det like safe over hele registeret? Kan man gjøre det samme med de gamle suzuki motoran også?
 
  • Liker
Reaksjoner: Turbokarlsen