Neppe samme geometri og innfestningspunkter på de railsene. Måtte borret nye hull i tilfelle.Kunne vell brukt switchback 144" meier også?
Blir nok ein gøy maskin dette nesten så enn får lyst til å korte inn Sksen
dem har den lille bøyen opp bakerst, trur ikke han ville ha detKunne vell brukt switchback 144" meier også?
Blir nok ein gøy maskin dette nesten så enn får lyst til å korte inn Sksen
Kunne vell brukt switchback 144" meier også?
Blir nok ein gøy maskin dette nesten så enn får lyst til å korte inn Sksen
Syns å huske det var samme avstand , men tok feil da altså vi lurte på å bygge stig sin SW om til pro rmk sakser for noen år sidenNeppe samme geometri og innfestningspunkter på de railsene. Måtte borret nye hull i tilfelle.
Kjipt at du fikk havari på slp oppsettet kjører du med stage 3 kit no? Eller har du fått porta disse nye sylindrene også?
Men ser for meg at det er en artig scooter og kjøre i og med at den er 146" vurderer et sånt bygg selv til neste sesong men det får tiden vise
Turbo neste
Har 10-68 vekte m 400km på seg om du e intLenge siden oppdatering her!
Hadde jo et SLP oppsett på den her, men under en liten service i sommer oppdaga eg at stemplan ikke var som dem burde, lett skjæring på inntakksida og virka som ringan har knepet. Orke ikke spekulere i ka som har skjedd her, mappet var som oppsatt fra SLP, pluggfarge og stempelvask tilsier grei blanding, uten at det sier så mye om alle områder av registeret.
Uansett, litt kjipt da motorn gikk veldig bra, bestilte ny cylinder til Stage4 kittet, da det tok litt tid så fikk eg tak på en original cylinder fra en 2015 800 med gode originale stempler som var gått under 1000km, satte det på maskin og ellers alt originalt.
Var på tur i helga med den på skikkelig vårføre, og den her feelingen har eg absolutt savna med axysen, den e rett og slett laget for å holde fronten nede og sidehille i bunnløst pudder, altså ikke for å surre rundt på tung mvårsnø.
På den her er det bare å gi gass på flatmark og fronten er rett til værs, og drar helt sinnsykt!
Giringa med quickdriven er jo 2.1/1, ikke ulik de eldre assaultan med 2.05/1 som også hadde 146", drar nå rett opp på 8250RPM ed 10-70 vekter og ei 140-330 fjær, skal også prøve med originalvekter som er 10-68, hadde bare ikke det for hånda så da ble det axysvekter.
Uansett, axysen blir ståanes og skjemmes resten av sesongen, alt for artig å surre rundt på rulla
Vis vedlegget 69938 Vis vedlegget 69939 Vis vedlegget 69940 Vis vedlegget 69937 Vis vedlegget 69941
Hvordan synes du 850'en fungerer?
Grattis med flott scooterVanvittig artig maskin å kjøre!! Føle mæ heldig som fikk handle den fra en god kompis, å ikje minst at man vet at d e ett ordntlig bygg!
Endte opp med å bruke den her endel i forrige sesong, heilt vanvittig artig maskin!
Men gikk på en smell og handla en 850, så da gikk den her videre til ny eier, @grønbeck1
Har forstått det slik at han allerede har funne ut at den e stussvillig!
Artig prosjekt var det, og har forsåvidt samla alt av dela for å bygge en sks/switchback axys om til Pro 146’’, men får se ka tia bringe!