Nå har det kommet mye sne siste uka, oppå 1 meter sukkersne........ Vi har vært å kjørt litt, så jeg har hvertfall noen konklusjoner.... Alle ble fast tilslutt! Sukkersne i botn gjorde at beltet vanskelig fikk framdrift uansett kraft.
LYNX Ranger 49ST
Lynx Commander Etec 600og 800
Polaris SKS og RMK 800.
Scooter som bokstavelig talt falt gjennom var Rangern, omtrent eneste måten og få den løs var med slepestropp....Rett og slett ikke føre for denne. Kanskje mulig å komme løs med å måke rent noen kubikk sne...
Begge Commandere ble også fast, men her har man mulig å rygge seg løs når man har trampet ned under ski/front. Lavgir gjøre at man kan kjøre fram og tilbake for å få bedre løype under. Og vi oppdaget at man kunne smyge seg fram noenlunde i lavgir også.
Polarisene kunne rulles rundt i bakke, eller bikkes på siden og trampe under, for å komme løs..Da var det ofte nok med motorkraft og litt sikksakk kjøring for å komme til løypa igjen
Commander E-Tec 800
Commander E-Tec 600
Polaris Sks 800
Lynx Ranger 49 ST
LYNX Ranger 49ST
Lynx Commander Etec 600og 800
Polaris SKS og RMK 800.
Scooter som bokstavelig talt falt gjennom var Rangern, omtrent eneste måten og få den løs var med slepestropp....Rett og slett ikke føre for denne. Kanskje mulig å komme løs med å måke rent noen kubikk sne...
Begge Commandere ble også fast, men her har man mulig å rygge seg løs når man har trampet ned under ski/front. Lavgir gjøre at man kan kjøre fram og tilbake for å få bedre løype under. Og vi oppdaget at man kunne smyge seg fram noenlunde i lavgir også.
Polarisene kunne rulles rundt i bakke, eller bikkes på siden og trampe under, for å komme løs..Da var det ofte nok med motorkraft og litt sikksakk kjøring for å komme til løypa igjen
Commander E-Tec 800
Commander E-Tec 600
Polaris Sks 800
Lynx Ranger 49 ST