2017 154 har originalt 19-45 og får 21-53 på bulletin, det vet jeg for 53 drevet ligger i garasjen☺️. En 2017 165 har 21-51(samme som en 2018 154 har nå) 2018 165 og 175 har 21-53 , så ja de får samme som en 2018 165,men også samme som en 175.Men jeg trodde 2017 154 skulle få samme giring som 2018 165. Skal de ikke det?
Eg har 21/51 org, på min 2017 165" , er ingen kampanje på Giring på 165", grunnen til at 154" skal Gires er jo som ntm sier , for lang kjede, og mye motstand da kjed strammer må skrues langt inn, eg ville no personlig satt på 22/53.
Mener på at du får egne Fox Float R Evol QS3 dempere til xm og til gen4.
Visst du skal bestille så kan du hvertfall bestille til 850.. eneste eg vet om som er forskjell er at på 850 er det 8mm bolthull kontra 10mm på xm.
Kan kanskje være at beholderene er flytta litt for at det skal passe 850?
Noen her som kjører annet variatoroppsett enn std?
Kommer litt ann på hva man ska gjøre, sikkert mulig uten, men jeg syns det va lettvint med verktøy så jeg kjøpte komplettTrengs det spesialverktøy til p-driven?
Vis vedlegget 67554 Montert Silber ikke nådd og få prøvd det nå særlig. Har litt justering igjen får og få rett ladetrykk. Vært artig og hørt fra andre som har montert
På 20mil eksploderte første reima. Kjilte seg i variatorene sånn at scooteren daua. Var vond å starte etterpå selv om den gikk rundt som vanlig..
Har fått "oppdatert" giring hos forhandler og montert shims fra brp på motorfeste.
Etterstramma reima 3 ganger på de 20milene sånn at korden på reima lå likt med ytterkant av sekundær..reima eg kjørte på var den nye forsterka typen
What to do??
Du har helt rett,men dem vet ikke hvordan dem skal fikse dette.Jeg skjønner meg ikke på skuterkjøpere... lever inn å krev att det ordnes!!!!!Du har kjøpt en vare som ikke leverer det den skal.Det er reklamasjon.