Wøssnerstempel. Hvor mye ladetrykk kjører du? Ta av turboen og ta av kjøleslangen i bunnen på blokka og drener kjølesystemet. Evt så kan du bare ta kjøleslangen på turboen og drenere og kjøre på med litt luftrykk for å få alt ut. Av med manifold, av med topp og sylindre.
Hvor mye lader du da? Legg ut bilder av skjæringa etterhvert så er det sikkert noen som kan svare på skadene. Burde kanskje vurdere lavkomp topp om du lader litt mye.
Hei Gjest, vi ønsker å holde forumet fritt for annonsebannere - og oppfordrer deg til å støtte forumdriften for 2024. Flere fordeler, bl.a tilgang til digitale verkstedhåndbøker!
Les mer her.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.