Ja renegaden og mxz xrs en var imponerende maskiner. Går det an å flytte på styret framover og bakover eller har jeg misforstått?
Ja styret kan flyttes 10cm fram og tilbake.Ja renegaden og mxz xrs en var imponerende maskiner. Går det an å flytte på styret framover og bakover eller har jeg misforstått?
Noen som vet om den sorte 2018 summiten blir hel sort eller samme farge som i fjor?
Ble nevnt i Lynx 2018 tråden at variatoroppsettet virket å være dobbelt så bra som på ski-doo. Noen flere som har tanker etter å ha prøvd?
Hoppet fra BD DS 3900 til Freeride 146" og dær var ialefall meget stor forskjell på responsen. Lynxen var klart bedre. Dette under testing igår på samme forholdGanske sikkert samme oppsett! Samme helix og vekter iallefall. Summiten jeg kjørte kjentes kvikk ut!! Kjørte ikke Lynx. Tror det er føre og belte avhengig. En lengde til en annen osv. Er jo samme scooteren drivlinje messig så skal ikke være forskjell. Fra di som kjørte i finnland tidligere syns det var mere respons i ski-doo. Uansett vil nokk begge ha ett annet oppsett når scooteren er produksjonsklar etter som jeg hører.
Det e jo så nært samme giring som man kan kommeSå nå at DS har 19-45 dreving og Freeride 21-49
Hoppet fra BD DS 3900 til Freeride 146" og dær var ialefall meget stor forskjell på responsen. Lynxen var klart bedre. Dette under testing igår på samme forhold
Drivhjulene er ikke lik. Mulig det er noe der.Det e jo så nært samme giring som man kan komme
Klar over det, men var meget stor forskjell, mer en mann skulle tro. Synes DSn gikk bedre enn min 850 Summit2 forskjellige scootere. Gearing, belte, drivhjul, lengde osv. Blir aldri samme opplevelse. Poenget er at man kan helt klart forvente seg at di blir lik i prestasjoner da jevnlike scootere nokk blir satt opp likt. Er jo samme scooteren i drivlinje.
Er ikke variatoroppsettet for 2018 ny med ny reim?
Er ikke variatoroppsettet for 2018 ny med ny reim?
Skal vere ny reim vet jeg. Var vel også snakk om noe Anna dreving, så må vel regne med nytt variator oppsett.
Vet noen om det er noe på gang for 17 modellene med bulletin? Er det kommet noe ?
Sitter og vurderer nå av kjøp av overliggere 17 modell eller ny 18.
17 modellene ligger 30 tusen under ny pris nå så lurer på om det er verdt å kjøpe 18 å få med alle oppgraderinger, eller kjøpe en 17 heller å spare litt penger. Blir og kjøpe to stk så da er det litt penger å spare
Husk at det er 4års garanti på 18 modellerSkal vere ny reim vet jeg. Var vel også snakk om noe Anna dreving, så må vel regne med nytt variator oppsett.
Vet noen om det er noe på gang for 17 modellene med bulletin? Er det kommet noe ?
Sitter og vurderer nå av kjøp av overliggere 17 modell eller ny 18.
17 modellene ligger 30 tusen under ny pris nå så lurer på om det er verdt å kjøpe 18 å få med alle oppgraderinger, eller kjøpe en 17 heller å spare litt penger. Blir og kjøpe to stk så da er det litt penger å spare
Vet du om dette er noe vi med 17 mod får eller må vi kjøpe det selv?Kommer fix til 17 modellene. Blir nokk mye likt det 18 får. Kommer til høsten tippe eg.
Vet du om dette er noe vi med 17 mod får eller må vi kjøpe det selv?
7 tenner på Lynx og 6 på ski-doo..? Mener å huske at det ble 6t dtrivhjul på G4 med 76mm kammer. Blir jo mindre diameter/omkrets på et 6T drivhjul VS 7T drivhjul, så det blir jo på en måte det samme som å ha forskjellige tannhjul i kjedekasse.Drivhjulene er ikke lik. Mulig det er noe der.
7 tenner på Lynx og 6 på ski-doo..? Mener å huske at det ble 6t dtrivhjul på G4 med 76mm kammer. Blir jo mindre diameter/omkrets på et 6T drivhjul VS 7T drivhjul, så det blir jo på en måte det samme som å ha forskjellige tannhjul i kjedekasse.
Nokså sikker på at RE kommer med 64mm kam belte