Hei.
Har ein 2015 Pro RMK TDS som eg vurderer og selge som komplett deleskuter, men å beholde papirene eller selge de for seg selv.
Selve tunellen som står på skuterne idag stammer fra en annen snøscooter og er ikke registrerbar, men har kvittering på kjøp av tunell osv.
Originale tunellen var veldig skadet, og rammenummer ble kuttet ut av denne og spart på.
Var ned til Statens Vegvesen og fikk forhåndsgodkjenning for tunellbytte fra den originale skadde, til den som står på nå. Ved ny visning etter rammebytte ville de plutselig ikke godkjenne tunellen, da snøscooteren rammen kommer ifra, og har hatt dokumentert rammebytte. Dette er en pågående sak, og kan bli løst i fremtiden, men har to andre skutere som som blir prioritert økonomisk.
Vurderer nå å selge snøscooteren for seg selv som deleskuter/uregistrert skuter.
Og selge skilt, registrering og rammenummer for seg.
Noen som har solgt papir/rammenummer sånn før, og veit om det er mye styr osv? Er ute etter erfaringer rundt dette.
Har ein 2015 Pro RMK TDS som eg vurderer og selge som komplett deleskuter, men å beholde papirene eller selge de for seg selv.
Selve tunellen som står på skuterne idag stammer fra en annen snøscooter og er ikke registrerbar, men har kvittering på kjøp av tunell osv.
Originale tunellen var veldig skadet, og rammenummer ble kuttet ut av denne og spart på.
Var ned til Statens Vegvesen og fikk forhåndsgodkjenning for tunellbytte fra den originale skadde, til den som står på nå. Ved ny visning etter rammebytte ville de plutselig ikke godkjenne tunellen, da snøscooteren rammen kommer ifra, og har hatt dokumentert rammebytte. Dette er en pågående sak, og kan bli løst i fremtiden, men har to andre skutere som som blir prioritert økonomisk.
Vurderer nå å selge snøscooteren for seg selv som deleskuter/uregistrert skuter.
Og selge skilt, registrering og rammenummer for seg.
Noen som har solgt papir/rammenummer sånn før, og veit om det er mye styr osv? Er ute etter erfaringer rundt dette.