Kjempetøft, men trur at kanskje du må ta 4mm? Synest uansett at d er høykambelte på en slik maskin
[emoji106] skal måle eksakt på det når jeg kommer igang på kappinga, ikke værre enn å kappe mere om jeg ikke blir fornøyd.Kjempetøft, men trur at kanskje du må ta 4mm? Synest uansett at d er høykambelte på en slik maskin
Ja det blir som du vil belte ligger klart det [emoji123]Edit. Har helt glemt belte. Men skal se om jeg får overført penger i morgen eller noe
Ja trackspeeden var ganske så høy med orginalbelte, så gleder meg virkelig til å utfordre litt bakker å pudder med den her nå!Steike rått høvelig motor å belte på en slik liten lett maskin må jo bare bli en høy gøy faktor!
Denne begynner å bli enestående kanskje[emoji2]Blir rå den her.
Gjenbruk og funksjonalitet[emoji106] slike prosjekt er ufattelig gøy og billig! Få det til å funke best mest mulig orginalt utsende, lyst å starte ratlook prosjekt av min andre 300 i sommer [emoji4]Kult! Driver selv og modder en gammel Indy Sport 340 GT. Det gjøres etter mantraet at den skal være luftavkjølt, og alle deler som monteres skal være godt brukte, og/eller billige
Har noe veeeldig lignende proskjekt som deg, max-nut Ser veldig bra ut den ockelboen din Tyin* !Helt enig. Jeg beholder min luftavkjølt for å kunne bruke den når det er lite snø, og til å trekke skigåere med. Dessuten, om jeg gikk for en vannavkjølt motor ville nok prosjektet ha kommet ut av kontroll, og blitt både dyrere og mindre funksjonelt.
Så langt er den kun modifisert med Gripper ski, 365 belte med 32 kam, og forgasserene er byttet ut fra 2x30mm til 2x34mm
Planen videre er å montere motoren fra en Trail som jeg har, samt enda litt grovere belte og gjerne Xtra10 fjæring. Men dette er et livslangt prosjekt, så det er ingen hast
Utrolig morsomt med klatrescooter med lite motor. Man blir tvunget til å tenke linjer og teknikk hele tiden
Skjønner, den vil jo fungere bedre en mange nye maskiner med lite motor da!Helt enig. Jeg beholder min luftavkjølt for å kunne bruke den når det er lite snø, og til å trekke skigåere med. Dessuten, om jeg gikk for en vannavkjølt motor ville nok prosjektet ha kommet ut av kontroll, og blitt både dyrere og mindre funksjonelt.
Så langt er den kun modifisert med Gripper ski, 365 belte med 32 kam, og forgasserene er byttet ut fra 2x30mm til 2x34mm
Planen videre er å montere motoren fra en Trail som jeg har, samt enda litt grovere belte og gjerne Xtra10 fjæring. Men dette er et livslangt prosjekt, så det er ingen hast
Utrolig morsomt med klatrescooter med lite motor. Man blir tvunget til å tenke linjer og teknikk hele tiden
Hehe, ved første anledning sjef!Ja få ut film for f..
Ja, den er lettkjørt som f, og veldig smidig! Smetter seg mellom trange trær uten problemer! Fungerer bedre enn forventet til sånn kjøring!Tøft, ser rimelig lettkjørt ut den der