ARCTIC CAT M8 2010 effekt

Variatorkit e et bra alternativ som ikke er så dyrt, får ikke noe mere hk, men maskinen vil nåkk føles bedre. Også kan du jo se inn i y-pipen din å se om den er så åpen som den skal være, på min m8 2010 så var d bare 2/3 dels åpning på det ene røret på y-pipa, slipte opp dette og scooter blei kvikkere me en gang. Du kan jo også kjøpe ei lettere sluttpotte om ønskeki, blir ikke noe hk, men 6kg lettere scooter.
 
Snakk me @Turbokarlsen om det, han har nåkk noe bra oppsett. Av og til så kan det være greit å gjøte noe mer sekundærvariator også. Men om scootern din er gådd en del så bør du få kontrollert variatorene dine, for det er ikke den beste holdbarheten på di dær scooterne. Du kan også kontrollere om vektene får bevege seg fritt, er vanlig at di kniper en del å ødelegger for girskiftet til variatotene.
 
Vi selger både variatorkit og pipekit til den. Pipa gir den 12-14 hk mer. Variatorkittet gir den bedre punch i starten og bedre giring hele veien. Men som AC M8 Tom skrev over her. Sjekk ruller og vekter i motorvariatoren. Har den gått over 4000km så ville jeg fått nye foringer eller komplette skiver i bakvariatoren.
 
Vi selger både variatorkit og pipekit til den. Pipa gir den 12-14 hk mer. Variatorkittet gir den bedre punch i starten og bedre giring hele veien. Men som AC M8 Tom skrev over her. Sjekk ruller og vekter i motorvariatoren. Har den gått over 4000km så ville jeg fått nye foringer eller komplette skiver i bakvariatoren.

Kas pipe du bruke på HO motoren i M chassiet som gir så bra effekt?
 
I "M" chassiet håvard. Jaws har vel ingen singel pipe til M chassiet?
Må vel ha twin piper om han skal ha jaws i sin 2010 modell?
 
Såpass. Den har ikke jeg fått med meg. Var bare twin når jeg holdt på med gamle m chassiet.