Prøvekjør begge maskiner så finner du vel ut va du liker bestKordan skuffende var den?
Æ veit ikje ka æ ska velge, står å vippe på freeride og boondocker.. ka dere anmbefale mæ?
Prøvekjør begge maskiner så finner du vel ut va du liker bestKordan skuffende var den?
Æ veit ikje ka æ ska velge, står å vippe på freeride og boondocker.. ka dere anmbefale mæ?
Visst det er boondocker ds du tenker på så ville eg tro den er litt mere lettkjørt kontra en freeride, men så har den dårligere dempere.Kordan skuffende var den?
Æ veit ikje ka æ ska velge, står å vippe på freeride og boondocker.. ka dere anmbefale mæ?
Tja. Likte rett og slett ikke DS'en. Den var ikke noe morsomt å kjøre med. Selv ikke i dypsnøen.Kordan skuffende var den?
Æ veit ikje ka æ ska velge, står å vippe på freeride og boondocker.. ka dere anmbefale mæ?
Noen flere som har prøvd og har synspunkter? Freeride eller boondocker er årets dilemma...
Blir gøy å teste nye lynx. Sikler på en 3700re 850.. protoypene de har med seg ser ofte veldig herja ut, ikkje alltid det er gjwnnomfarga plast osv på dei så da ser dei fort slitt utVar å så på modellene i dag. Boondocker DS, Xtrim RE, Renegade XRS og Freeride. Likte Lynxmodellene godt.
På Lynx har de ikke integrert toppfeste til sidedekslene med luftfilterboks men et eget metallbeslag som veldig enkelt kan byttes. Godt tenkt! Demperne på Lynxene er jo lysår foran doo for 18 sesongen.
Synd man ikke kunne prøve noen modeller. De så veldig godt brukt ut alle sammen.
Er det noen som vet hvor bred stigbrettene og sidepanelene på nye Boondocker er?
Eventuelt hvor mye smalere enn Summit 850?
Du tenker på plastikken bak rundt tank og triangelstrukturen? Ja det synes jeg også ser litt halvferdig ut. Mye hull og ting og tan som ikke var dekket skikkelig. Ikke noe kritisk men litt kjipt. Sidedekslene synes jeg er mye bedre på Lynx. For det første er dekslene større slik at når man fjerner de så åpner man opp et større område og avdekker hele primæren bla. Toppfestet som kan knekke på Ski-doo og er integrert med luftfilterboksen sitter på en egen metallbrakett som veldig enkelt kan byttes om det skulle knekke. Stroppene er da helt greie synes jeg, lette å ta av og på selv om jeg hadde foretrukket å slippe slike gummistropper helt. Alle dekslene satt godt på de Lynxene jeg så på.
Blade DS skiene er mye bedre enn DS2 skiene i allefall. Sporer mindre. Har enda ikke hørt om noen som foretrekker DS2 framfor Blade DS.
Bakdemperene er også mye bedre på Lynx. Høy og lavhastighet pluss returklikkere. 46mm diameter vs 40mm.
Boondocker DS blir for sær for meg. Stussen har sikkert sine fordeler men for meg så blir det alt for snevert å ha en sånn scooter. Tror den er helt jævlig å løfte.
Jeg syns den er både vakker og et råskinn i ett. Spør dere meg så ser den ut som et custom build som man bare finner 1 stk av i verden, men fakta er at de ser så her råtøff ut fra fabrikk. Ingen skvettlapp på tunellen er bare sykt kult Jeg begynner nesten å betvile merkelojaliteten min. Men såklart, jeg har ikke prøvd den, men er den like å god å kjøre som den ser ut som, så vet jeg ikke om jeg forblir Polaris lojal. Men jeg syns de virker litt for brei og feit over huven
Vis vedlegget 65524
Vis vedlegget 65525
Vis vedlegget 65526
PmLynx Boondocker DS3900 bestilt! Noen som trenger en Summit 850
Det første bildet var snodig synes jeg, hvorfor photoshoppe et sånt bilde til grensen til det latterlige?Jeg syns den er både vakker og et råskinn i ett. Spør dere meg så ser den ut som et custom build som man bare finner 1 stk av i verden, men fakta er at de ser så her råtøff ut fra fabrikk. Ingen skvettlapp på tunellen er bare sykt kult Jeg begynner nesten å betvile merkelojaliteten min. Men såklart, jeg har ikke prøvd den, men er den like å god å kjøre som den ser ut som, så vet jeg ikke om jeg forblir Polaris lojal. Men jeg syns de virker litt for brei og feit over huven
Vis vedlegget 65524
Vis vedlegget 65525
Vis vedlegget 65526
Fargen på spindler og rail var litt nedtur ja, kanskje særlig rail som har vært sorte før med maskinert "Lynx" logo og andre fine detaljer som får det til å virke mer premium men så tenkte jeg på hvor mye lettere det er å surre fast scooteren når man slipper å tenke på lakken. Tror ikke de kommer til å gjøre noe særlig med dekslene men vi får se.målte i helga på dempere, like som XM framdempere er 2 cm lenger med m8 bolter i stedet for m10, teit at de har gjort det svakere men. minus med scooteren var alu fargede spindler, og deksler passet litt dårlig rundt tanken og en svakhet i stigtrinnene. Men så lenge dette er en prototype, så kan man jo satse på at de gjør noe med det virker som en konge scooter ellers! snakker om DS'en Annbefaler å se Oktan sin video på youtube om div 2018 modeller
Står ikke Boondocker DS får Deep snow? koffer ska man ha den nye skvettlappen på en slik maskin som er ment får brukes i løssnø og hvor den får nok kjøling i massevis?
Står ikke Boondocker DS får Deep snow? koffer ska man ha den nye skvettlappen på en slik maskin som er ment får brukes i løssnø og hvor den får nok kjøling i massevis?