Dropp psykiske hester, bråk og sinte tur folk. Bruk pengene på stille trim og skal du først bråke så trim så det er verdt det(turbo), og selv da er det best om du holder den så stille som mulig
øker ikke turtallet drastisk ved å få 9hk mer og strammere fjær? burde den ikke klare å dra tyngre vekter heller?
noen gode erfaringer med akurat dette på original motor, og som faktisk kan dokumenteres, hører mye om det ene å Det andre, men når jeg prøver de forskjellige kittene, så føler jeg som regel at de drar dårligere enn originalt ved høyere kmt, og at den karakteren i scooteren som ønskes som regel kan løses med å skifte fjær i primær eller sekundær, eller begge for den sags skyld, virker som det gjelder å få høyest mulig innslags turtall slik at det smeller igang som en gammel cat.Ville prioritert å få eksisterende hk ned i bakken og eventuelt trimme etterhvert da.
noen gode erfaringer med akurat dette på original motor, og som faktisk kan dokumenteres, hører mye om det ene å Det andre, men når jeg prøver de forskjellige kittene, så føler jeg som regel at de drar dårligere enn originalt ved høyere kmt, og at den karakteren i scooteren som ønskes som regel kan løses med å skifte fjær i primær eller sekundær, eller begge for den sags skyld, virker som det gjelder å få høyest mulig innslags turtall slik at det smeller igang som en gammel cat.
Jeg er ikke ute etter å krangle, bare å høre andres erfaringer uten høy tone
Regner med at du mener og bruke den fjæra i sekundær variator og ikke i primær variatorPro rmk helix ilag med 140-260 sort lilla fjær fra Venom i primær funker utrolig bra til skogs lek med mye av å på gassing
8450 rpm på de fleste forhold. Litt lavere på ting vår snø men merkbart lite. Dette er på min SKS 146 vell å merke.
Er samme sekundærfjær i axys og pro da. En rak 42 har jeg også hørt funker bra.
Vi har flere komplette std sekundær ifra proride med 56/42-36- ER helix. Kjøp en komplett ifra oss så kan dere bytte enkelt å kjapt på fjellet for å se forskjellen. Undertegnede har kjørt slik sekundær i axys ifra dag en og er meget fornøydå bytte til 58-42-36 helix er den beste modsjettmod du kan gjøre på axys. Det er helixen som kom orginalt på pro ride rmk modellene og koster ca 1800 kr ny.
Endte opp med det oppsette sjøl, prøvde litt idag og må si det funkaKjører hsk variator kit og jaws pipe med luftfilter mod på min 16. Fungere sykt bra drar my hardere en før og fantastisk gass respons
Endte opp med det oppsette sjøl, prøvde litt idag og må si det funka
Ja fungerer meget braEndte opp med det oppsette sjøl, prøvde litt idag og må si det funka