ARCTIC CAT Carbon ProClimb

Er det innfestinga til understellet du tenker på? Er skrudd igjennom carbonen som på vanleg alu. tunnel. Men bak er det også i gjennom braketten som er sveist til bøylen/fangeren, som også er ein del av kjølesystemet.



 
  • Liker
Reaksjoner: Tooore
Var dårleg med plass til stemplene mine:( Mangler fem hundredels millimeter på min. klaringen. Sylinderene er 99% korrekte, men viser seg at Wiseco stemplene er noko større enn dei skal være. Har vært i kontakt med Wiseco ang. dette (veldig fram og tilbake) og viser seg at det er stemplene. Hadde nok funket fint i original suge motor, men tar ikkje sjangsen når det skal lades. Bestilt Wøssner stempler ifrå HSK som er på tur nedover landet, får satse på at dei passer;)
 
Alltid noko spennande i den garasjen:) Er ikkje før no eg har fått begynt å sette den sammen, har fått inn motor og begynt så vidt på ting rundt.
Scooteren vært "kastet" sammen no for å få testet den på snøen før den er vekke, så vært det å plukke den ned igjen i løpet av sommaren og evt. gjere dei endringane eg føler for og montere ting 100% slik eg vil ha det med lakk her og der.



Kjem tilbake med meir etter økta i helga;)
 
Oppdatering etter helga.
Scooteren er no satt sammen, kun små ting igjen. MEN inne i dei seiste minuttane, gjekk oppstart/testing i vasken for i år:cry::wallbash::selvmord:
Seiste biten før oppstart var å kalibrere div. sensorer i styreeinheten. Brukte org. diagnoseverktøy til spenningsforsyning og etter 3sek. kjendte eg lukta av brent elektronikk:nerve:
Ser ut som at det er ei kortslutning inne i Vipec styreeinheten, isolasjonen på kabelen er smeltet og kontakta på styreeinheten er svidd.
Har sendt tilbake Vipec'en, men det kunne virke som dette tok tid å få sjekket opp i.





Ellers så såg jo resten av delene ifrå Speedwerx veldig bra ut:) Ting passet fint sammen og ikkje noko tull.
Var berre ein ting eg måtte forandre på sidan eg har Vipec, så måtte eg få lage til stuss til vakumslange der det eigentleg var laget hull til map sensoren som Power Commander brukar.

















Vart ein del kjappe løysingar her og der for å få den sammen og teste no på slutten av sesongen. Sidan kjølinga går i stigtrinnane, fekk eg sveist på ein ekstra stuss på termostathuset. Klarte desverre ikkje å få denne tett, må være ei legering i den alu'en for det berre pora seg heile tida. Får komme med ny skikkeleg løysing til neste sesong.



Var noko støv på panseret etter at det har ligge i snart 3 år:p

 
Er komplett eksos ja, velges mellom 2 forskjellige sluttdempere. Eg har den lille som eg kan tenke meg at vil bråke ganske heftig. Valgte den pga. vekta, er ca. 2kg lettare enn den andre. Og sidan ikkje denne scooteren vært brukt til vanleg, så kan eg tolere noko lyd når eg er ute med den;) Alt i alt vært også scooteren ein god del tyngre med montering av kompressor kit, så var viktig å spare der ein kan spare.
 
Har ikkje snakket med han, men som eg har høyrt så funker det greit. Felles bekjendte snakket om at det var litt justeringer igjen før det var tipp topp??? Såg også ein video der det såg ut til å funke greit.
 
Alt til sitt bruk!
Turbo for maks HK, big bore for meir "økonomisk" trimming med bra effekt og kompressor blir ein god mellomting på effekt og virkningsgrad.
 
Grom portet suge motor er nok det råeste på gassrespons. Men uten å ha fått prøvd kompressor greiene så vært nok ikkje det heller så galt:)

Ser ut som det er bra med tak i denne til Pukas Racing. Skal det også seiast at den går på skikkeleg bensin;)

 
  • Liker
Reaksjoner: 4 brukere
Grom portet suge motor er nok det råeste på gassrespons. Men uten å ha fått prøvd kompressor greiene så vært nok ikkje det heller så galt:)

Ser ut som det er bra med tak i denne til Pukas Racing. Skal det også seiast at den går på skikkeleg bensin;)


Så ut til å fløtte på sæ den dær ja:yikes:
 
Har en arbeidskolega med kompressor nytro og han sier det er en hinsides respons kontra turbo, men det er på 4takt da. Hadde man vunnet i lotto vet jeg hva det hadde blitt.