Når vet du noe om pris på tuning til 800 c tech 2?
Har ikke ferdig priser på dette,men det er sakt at ECU tune ikke skulle bli noe dyrere en enn PC5.
Det kommer snart Priser på steg 1 og 2.
Sist redigert:
Når vet du noe om pris på tuning til 800 c tech 2?
Hvordan får man så mye hk med en y-pipe og ecu mods? Mindre fuel og mer tenning ga bare 3-4 hk i dyno. Litt mer tenning gir knock.... Litt mer tenning og mer fuel gir 2 hk.....
Stiller meg også tvilende på dette.Hvordan får man så mye hk med en y-pipe og ecu mods? Mindre fuel og mer tenning ga bare 3-4 hk i dyno. Litt mer tenning gir knock.... Litt mer tenning og mer fuel gir 2 hk.....
Kan kanskje være lurt å få en "uavhengig" dyno til å verifisere slikt før man sender ut i et, lite, Norsk marked. Når det er sagt så er det jo interessant at man kan endre parametere i ecu Mange ting som kunne vært forandret på til f.eks race-bruk. Jeg vet litt om programeringene som gjøres, og jeg blir overrasket om det kommer ut i salg denne vinteren. Har det vært testet godt nok? Vi får se....
Nu er steg 1 Kjørt i en uavhengig dyno i Canada, da Precision EFI sin dyno er sund,. Om vi Tar Precision EFI sitt steg3 map til Sidewinder/XF 9000,.ble vi garantert at det skule gi 275+ hk. I Finland ga det 277 hk . Så det holdt mål. Og det tunet fungere meget bra. Når du sier at du vet litt om dette,så er det meget lite du vet. Og det du sansynligvis vet,vet jeg kor kommer fra. Og si at dem ikke slipper dette er jo bare Bull fra deg. Stage 1 er jo ferdig laget. snart er steg 2 klart. Og da starte dem med Polaris 800 og 850. Trodde du viste mer om Tuning.. Tuning fungere jo da ikke i dine øyer, ?
Det er noe helt annet å tune en firetakts overladdet motor enn en totakts sugemotor. Det finnes mange bra tuninger til sidewinder og AC 9000. Jeg tuner disse selv og det er en enkel affere. Det er MYE værre å hente ut mer hk av en totakter uten overladding. Jeg skriver ingen plass at det ikke kommer ut denne vinteren...... jeg skriver "jeg blir ovverasket om de selger totakts tuning denne vinteren". Jeg vet ingenting om akkurat det. Spennende blir det uansett. Kjøper noen det, så er de velkommen i dyno å teste
Nu tunes det nu 4-Takt uten overladd. Der er som regel ganske bra å hente. Huske du første dyno kjøring i usa på Ctec 800 motoren? Samme på E-Tec 800 motoren? Leit det frem så ser du hvor mye dem ble detunet før salg. Koffer blir du overrasket? Skal du gi intrykk at du har inside info? Der tar du feil. Snakka med Precision for 1 time siden.... Ang du sier om det er testet nok,synes ikke du at du bør holde deg til dine ting å teste det nok før du slepper det? Og hvorfor bryr du deg så mye om konkurentene sine produkter? Jobb litt hardere med dine produkter så blir alt så mye bedre. Nu har jeg forhand salg på over 30 tune til nye cat 800 og mange venter på mere info/snø. Venter bare på snø.
Godkjent testløype? Er det din "egen" løype, eller er det vanlig løype?
Enig, her er det knallharde, bastante påstander, uten NOE å underbygge det med. Jeg kan jo også si at scooteren min går som et olja lyn, men dessverre har ingen andre sett detJa men når det er testet og reklameres med 12hk så hadde det vært fint med dynopapirer, gjelder forøvrig alle produkter for meg da, liker å se det på papiret. Men nå har det vært etterspurt om dynopapirer på flere av produktene han har solgt/reklamert for og hvor han sier at dem kommer, men som aldri kommer. Så blir vell ikke noe annerledes denne gangen
Er mange som har spurt om du kan dokumentere di hestan med dynopapirer. Som regel så vil no æ si at di hestan som kommer over dammen ikke er reel. Har vel vist seg gang på gang at mange hester har rømt avgårde påveien over dammen. Håper noen kan kjøre et slikt stage 1.2 og 3 kitt fra Pressision med norsk bensin i tanken her i Norge så vi får se om det er rette tall du og dem oppererer med.Nu er steg 1 Kjørt i en uavhengig dyno i Canada, da Precision EFI sin dyno er sund,. Om vi Tar Precision EFI sitt steg3 map til Sidewinder/XF 9000,.ble vi garantert at det skule gi 275+ hk. I Finland ga det 277 hk . Så det holdt mål. Og det tunet fungere meget bra. Når du sier at du vet litt om dette,så er det meget lite du vet. Og det du sansynligvis vet,vet jeg kor kommer fra. Og si at dem ikke slipper dette er jo bare Bull fra deg. Stage 1 er jo ferdig laget. snart er steg 2 klart. Og da starte dem med Polaris 800 og 850. Trodde du viste mer om Tuning.. Tuning fungere jo da ikke i dine øyer, ?
Robert, nu må du kansje følge med, jeg har skrevet tidliggere at vi har kjørt Precision sitt kitt i Dyno i Finland og Norge. 277 i Finland og 272 i en varm liten garage i Norge. Dette på norsk 98 pumpebensin. Pr nu kan ikke noen av våre konkurenter dokumentere mer hk en det. og som fungerer. Hk er kun et tall. Hvorfor skal vi dokumentere det? Vi ser jo bare hvordan det fungerer og det er nok for meg.. Kom nu du å vis frem din 311hk ? hvor ble den av?Er mange som har spurt om du kan dokumentere di hestan med dynopapirer. Som regel så vil no æ si at di hestan som kommer over dammen ikke er reel. Har vel vist seg gang på gang at mange hester har rømt avgårde påveien over dammen. Håper noen kan kjøre et slikt stage 1.2 og 3 kitt fra Pressision med norsk bensin i tanken her i Norge så vi får se om det er rette tall du og dem oppererer med.
Robert, nu må du kansje følge med, jeg har skrevet tidliggere at vi har kjørt Precision sitt kitt i Dyno i Finland og Norge. 277 i Finland og 272 i en varm liten garage i Norge. Dette på norsk 98 pumpebensin. Pr nu kan ikke noen av våre konkurenter dokumentere mer hk en det. og som fungerer. Hk er kun et tall. Hvorfor skal vi dokumentere det? Vi ser jo bare hvordan det fungerer og det er nok for meg.. Kom nu du å vis frem din 311hk ? hvor ble den av?
Har fulgt med og vet at det kittet er dynokjørt i Finnland og Norge,vist leser så skriver jeg at for og tro på di tallene så legg no frem dynopapirer på di 2 kjøringene . Hva som er så hemmelig med dem?? Dokumentere hk med dynopapirer gjor det mere troverdig og selge. Og hvor skal jeg vise frem min?? Og ja den ble dynokjørt og den leverte 311hk på 98okt og har dynopapirer på den kjøringen og ble kjørt til fjells en hel vinter på det laddetrykket. Og akkurat nå står den demontert og skal oppgraderes yttrligere hos M&M Racing. Motoren er pr.nu til oppgradering hos M&M Racing for og tåle over tid mere laddetrykk og det du lirer av deg av det jeg kaller mainskit at ingen kan dokumentere hk på di forskjellige stegene er jo løgn. M&M racing har jo lagt ut dynokjøringer av di forskjellige stegene,men det har jo ikke du. Så det er jo du som ikke kan dokumentere di ville.. hestan som du selger.Robert, nu må du kansje følge med, jeg har skrevet tidliggere at vi har kjørt Precision sitt kitt i Dyno i Finland og Norge. 277 i Finland og 272 i en varm liten garage i Norge. Dette på norsk 98 pumpebensin. Pr nu kan ikke noen av våre konkurenter dokumentere mer hk en det. og som fungerer. Hk er kun et tall. Hvorfor skal vi dokumentere det? Vi ser jo bare hvordan det fungerer og det er nok for meg.. Kom nu du å vis frem din 311hk ? hvor ble den av?
Ja dette begynner smått å lukte som "IR" trådenhar aldri spist så mye popcorn før faktisk,