Det er ganske sårt for deg dette når du blande inn skidoo i dette. Ja dem bytta sekundære,men det kom ikke dag 1. Dem ble vell oppgradert året etter. Ja dem får håpe det er en serie variatore.Å bytte ut motorvariator koster nok. Men de byttet ut alle bakvariatorer på proclimb 2012. Skidoo bytter veiver og stempler inkl skruing på mange etech 800. Mange scootermerker går gjennom det samme. Det er ikke helt sikkert alle har samme feil. Kan være feil med en serie variatorer.
Det er ganske sårt for deg dette når du blande inn skidoo i dette. Ja dem bytta sekundære,men det kom ikke dag 1. Dem ble vell oppgradert året etter. Ja dem får håpe det er en serie variatore.
Du må ikke tru jeg har nevnt dette pga det er a-cat. Har ikke noe imot noen scooter merker. Nu eie jeg også en cat.
Er skruene til lokket som variatortappen den tar borti. Og ved en reimsprenging så kan lageret og variatortappen flytte seg innover og da tar primæren borti di 4 skruene. Kan faktisk flytte så mye på seg ved flere kraftige reimsprenginger at selv Yamaha Primæren kan begynne å subbe borti di 4 skruene. Løsningen da er og skru variatortappen av og presse lageret på plass igjen, da kommer primæren lenger fra skruene. Jeg sjekker klaring mellom primær og di 4 skruene vist jeg har vært uheldig og sprengt en reim. Og med en ikke flytende sekundær og vist primæren flytter seg lengere inn så blir vel det og gå litt utover variatorreimen og problemet er dær..Det der er ikke noe som har glippet i testingen. Tipper det er en late change i motor eller variator produksjon som er årsaken. Den lager låsen som variatoren tar i ser solid ut. Kanskje den er endret mellom testing og serie produksjon, og derav skaper et problem de ikke har fått fanget opp i testing.
250 hk Sidewinder/Cat 9000 med sluttpotte og Fuel Tune.
Vet ikke hvordan jeg skal lege ut dynokjøringen fra FB.
Men den ligg på min FB side el D&D.
Der får man se alle tall live
Ler meg gjerne hvordan jeg kan kopiere og dele en VDO fra FB og over hit
Den viste 205 stock og 250 nu med sluttpotte. Samme dyno. 45 hk..Fint om du kunne skrive bak målingene hvor stor effektøkning det er VS stock dynokjøring i samme dyno. Var vel det som var viktigst? Enklere å vite økningen det gir på den måten.
Har det du. Først må dem få scooterene.Noen planer om beltedyno av summit 850?
Fungere det med en VDO fra Facebook.?Printscreen? control+prnt scrn, så når du skal lime det inn i en post her så trykker du på control+v
Er skruene til lokket som variatortappen den tar borti. Og ved en reimsprenging så kan lageret og variatortappen flytte seg innover og da tar primæren borti di 4 skruene. Kan faktisk flytte så mye på seg ved flere kraftige reimsprenginger at selv Yamaha Primæren kan begynne å subbe borti di 4 skruene. Løsningen da er og skru variatortappen av og presse lageret på plass igjen, da kommer primæren lenger fra skruene. Jeg sjekker klaring mellom primær og di 4 skruene vist jeg har vært uheldig og sprengt en reim. Og med en ikke flytende sekundær og vist primæren flytter seg lengere inn så blir vel det og gå litt utover variatorreimen og problemet er dær.. Dagens tips
Hvis VDO er en film, så nei. Men du kan grave fram adressen på filmen og poste den her. Var det denne du mente?Fungere det med en VDO fra Facebook.?
Hvis VDO er en film, så nei. Men du kan grave fram adressen på filmen og poste den her. Var det denne du mente?
Men det var en film du skulle poste her?Ok, nei det hva ikke den. Men ok. Prøve å lære. Jeg blir sikkert å poste noen vdo når vi begynner å kjøre
Gå på facebooksiden, klikk høyre museknapp, da får du opp "paue, unmute, show video url". Så velger du "show video url", så trykker du control+c, og så control+v på foruminnlegget:
På denne testen så har motoren 13 psi trykk.
Hvet du hvor den har det?
Dem har ikke stilt opp trykket?
Trykket øker når dem bytter sluttpotte, problemet D&D har hatt er at trykket har økt for mye og fikk ut 258.Men da gikk den for magert.Det står jo på skjermen på dynokjøringa.
Hvis trykket øker bare med at de bytter lyddemper så må det jo nesten være for at det blir så mye mottrykk med std lyddemper at det skapes et mottrykk også mot wastegate-ventilen, slik at den holder stengt lengre. Bare en tanke...
Trykket øker når dem bytter sluttpotte, problemet D&D har hatt er at trykket har økt for mye og fikk ut 258.Men da gikk den for magert.
Nu har dem byggd om potta for å senke hk og for at den skal kunne gå safe. Som duser på Dynokjøringen. Alle som bygger sluttpotte til Nye Sidewinder/9000 øker trykket.. Dem har vært oppe i 265 med raka rør.