Nei, Den har en helt annen variator og dem har tenkt på detteBlir dette et problem på Sidewinderen?
Takker for svarNei, Den har en helt annen variator og dem har tenkt på dette
Masinering/Støypefeil/Ingenør FeilKva det er som gjere at variator tar i blokka?
Skal Begynne snart med den på en Stock 800.Har du telt med Ski-doo P-drive da? Den virket veldig lovende.
Masinering/Støypefeil/Ingenør Feil
Det er nu Team som har gjort Variatorene og Motoren er samme som Yamaha........Ja det blir vell en Krig av dette også? HAHAHehehe,, feil hos AC du liksom.
Det er jo heilt klart sabotasje!!
Om PDrive?Hvilken tråd kan man diskutere dette videre på?
Det som er bra med den er Ruller, og letter. Den kjøle bedre,men er ikke noe vi har Hatt problem på TRA etter dem er Clutched av me.Ok, lurer bare hvordan TRA en er bedre enn P-drive. P drive er jo lettere, mer åpen og har ruller i stedet for knapper. Så enkelt ut også å installere clutch kit på den uten mange spesialverktøy.
Rette vinkler er Best. I gammle dager hadde TRA og Polaris Rette vinkler. Nu har dem variable vinkler.Ok, men hva var bedre på TRA? Er variable vinkler det samme som at vinkelen er progressiv inn mot senter?
Se bilde på FB sia mi el på D&D sin sideKa du forklare nærmere hva som gjør at den tar i blokka?
Har alltid digget TRA og syntes den er fantastisk på alle måter foruten på 4-tec der den skramler noe inn i hel****. Når det er sagt har jeg stor tro på p-drive, jeg liker det jeg ser. Hvorfor velger de å ha flere vinkler på skivene hvis det er "vedtatt" at singel vinkel er "best"?
Rett meg hvis jeg tar feil, men jeg så bildet på feeeeisbuk, og det ser ut til at den inverte konen? om man kan kalle det det, slipper variatoren altfor nær blokka. Jeg antar at konen/tappen man fester variatoren til, er identisk på Yamaha og Arctic-cat, så den raskeste løsningen vil vel være en Yamaha primær (og kanskje sekundær, fordi den matcher primæren)?Tenker du pga at variator var borti blokka?
Rett meg hvis jeg tar feil, men jeg så bildet på feeeeisbuk, og det ser ut til at den inverte konen? om man kan kalle det det, slipper variatoren altfor nær blokka. Jeg antar at konen/tappen man fester variatoren til, er identisk på Yamaha og Arctic-cat, så den raskeste løsningen vil vel være en Yamaha primær (og kanskje sekundær, fordi den matcher primæren)?
Dette blir dyr og vil ta tid. Dette er ikke oppdaget i Norge ennu. Midlertidig løsning er å dreie av variatoren,Det ble en dyr start for AC dette. Men super service om de får en ny AC variator. Men vil ikke det ta tid før de får den nye variatoren? Feilen er jo nettopp oppdaget?
Og en reimsprengning så blir det i hvert fall et stoort problem.Masinering/Støypefeil/Ingenør Feil
Ja den selvstramme ide av reim er ikke noe bra.Og en reimsprengning så blir det i hvert fall et stoort problem.
Altså dreie av baksiden av den indre skiven?Dette blir dyr og vil ta tid. Dette er ikke oppdaget i Norge ennu. Midlertidig løsning er å dreie av variatoren,
Ja inne med senter. Det er ikke så mye som må bortAltså dreie av baksiden av den indre skiven?