Denne kontakten må ikke benyttes for strømuttak(dc pwr) da den ikke har sikring, går det kortslutning i denne så smeller ecuenEr 3 utak for strøm til ekstra utstyr, rett nedenfor ECU boksen, står blant annet dc out på den ene.
Denne kontakten må ikke benyttes for strømuttak(dc pwr) da den ikke har sikring, går det kortslutning i denne så smeller ecuenEr 3 utak for strøm til ekstra utstyr, rett nedenfor ECU boksen, står blant annet dc out på den ene.
har samme problem som deg med min sks, forhandler sa at den e justert sånn at den ikke skal skjæres?Noen som har noen erfaring med heving av handel? Di finner ikkje ut a problemet med min sks som får 8200 på 90% speed å 7900-8000 på 100% forhandler hadde den hele desember uten at di ble noe klokere. Så begynner å bli litt desperat.
Har du prøvd å justere den tilbake til den stillingen den sto på før første service?Ja den er blitt justert flere ganger
har samme problem som deg med min sks, forhandler sa at den e justert sånn at den ikke skal skjæres?
Har du prøvd å justere den tilbake til den stillingen den sto på før første service?
Leste et innlegg, der "Davajn" kom med en muligløsning på problemet.
" Jag tror vi har hittat felet på hans maskin. Han kommer riva den nu och kalibrera in TPS värdena en gång till. Hans maskin ligger på för hög volt(4.37v) på 100% TPS. Måste få ner den under 4.3v annars slår en säkerhetsfunktion i styrsystemet in och fetar på å sänker tändning.
Så blir för han att sänka base volten och försöka komma under 4.3v på 100% tps. Det är nog lösningen!"
Hvilken forhandler er det snakk om?Noen som har noen erfaring med heving av handel? Di finner ikkje ut a problemet med min sks som får 8200 på 90% speed å 7900-8000 på 100% forhandler hadde den hele desember uten at di ble noe klokere. Så begynner å bli litt desperat.
Min pro axys Har flassing på ene sia.. 250kmhenta ny pro rmk får en uke siden, og allerede nu har det ene stigtrinne bynt å flasse av lakken... Noen andre som har opplevd det samme ? Har en SKS som e blitt kondemnert og er kjørt 1700km, og der er lakken helt fin..
Har kjørt ca 40mil med min svarte pro, og ingen flassing eller lakk slipp. Og den går i relativt mykje kvist og stubbhenta ny pro rmk får en uke siden, og allerede nu har det ene stigtrinne bynt å flasse av lakken... Noen andre som har opplevd det samme ? Har en SKS som e blitt kondemnert og er kjørt 1700km, og der er lakken helt fin..
Er det snakk om en orange maskin?
Isåfall er det vel en feil på heften på noen av de, er flere som har fått det dekket av garantien.
Ble veldig itvil nå om det har blitt prøvd me annen TPS
Mulig og få bilder av flassingen?