POLARIS Axys tråden

Er det ikke bare å sette på en passende sikring? En to pol AMP kontakt kan brukes som sikringsholder.
 
Noen som har noen erfaring med heving av handel? Di finner ikkje ut a problemet med min sks som får 8200 på 90% speed å 7900-8000 på 100% :( forhandler hadde den hele desember uten at di ble noe klokere. Så begynner å bli litt desperat.
 
  • Liker
Reaksjoner: Polaris Assault
Noen som har noen erfaring med heving av handel? Di finner ikkje ut a problemet med min sks som får 8200 på 90% speed å 7900-8000 på 100% :( forhandler hadde den hele desember uten at di ble noe klokere. Så begynner å bli litt desperat.
har samme problem som deg med min sks, forhandler sa at den e justert sånn at den ikke skal skjæres?
 
Ja den er blitt justert flere ganger
Har du prøvd å justere den tilbake til den stillingen den sto på før første service?

Leste et innlegg, der "Davajn" kom med en muligløsning på problemet.
" Jag tror vi har hittat felet på hans maskin. Han kommer riva den nu och kalibrera in TPS värdena en gång till. Hans maskin ligger på för hög volt(4.37v) på 100% TPS. Måste få ner den under 4.3v annars slår en säkerhetsfunktion i styrsystemet in och fetar på å sänker tändning.
Så blir för han att sänka base volten och försöka komma under 4.3v på 100% tps. Det är nog lösningen!"
 
har samme problem som deg med min sks, forhandler sa at den e justert sånn at den ikke skal skjæres?

Dummeste eg har hørt. Den skal ikkje være sånn, så den forhandleren der må finne på ei ber skrøne enn det. Som natt å dag å kjøre ein som fungerer
 
Har du prøvd å justere den tilbake til den stillingen den sto på før første service?

Leste et innlegg, der "Davajn" kom med en muligløsning på problemet.
" Jag tror vi har hittat felet på hans maskin. Han kommer riva den nu och kalibrera in TPS värdena en gång till. Hans maskin ligger på för hög volt(4.37v) på 100% TPS. Måste få ner den under 4.3v annars slår en säkerhetsfunktion i styrsystemet in och fetar på å sänker tändning.
Så blir för han att sänka base volten och försöka komma under 4.3v på 100% tps. Det är nog lösningen!"

Jepp. Har prøvd å stille tilbake.
I følge forhandler har han Prøvd å justert den så den kommer under 4.3v uten endring
 
Han som hade det problemet fikk bytt TPS. Området tps'n virkade inom var för stort og gjorde att det kutta ut. Har för mig maskin gikk bra etter det. Ikke hört noe fra han iaf.
 
Noen som har noen erfaring med heving av handel? Di finner ikkje ut a problemet med min sks som får 8200 på 90% speed å 7900-8000 på 100% :( forhandler hadde den hele desember uten at di ble noe klokere. Så begynner å bli litt desperat.
Hvilken forhandler er det snakk om?
 
Arilds. Men ingenting galt med forhandler. Prøver virkelig å finne ut av det. Men lite hjelp å få a polaris selv
 
henta ny pro rmk får en uke siden, og allerede nu har det ene stigtrinne bynt å flasse av lakken... Noen andre som har opplevd det samme ? Har en SKS som e blitt kondemnert og er kjørt 1700km, og der er lakken helt fin..
 
henta ny pro rmk får en uke siden, og allerede nu har det ene stigtrinne bynt å flasse av lakken... Noen andre som har opplevd det samme ? Har en SKS som e blitt kondemnert og er kjørt 1700km, og der er lakken helt fin..
Har kjørt ca 40mil med min svarte pro, og ingen flassing eller lakk slipp. Og den går i relativt mykje kvist og stubb :)
 
Sist redigert:
Er det snakk om en orange maskin?

Isåfall er det vel en feil på heften på noen av de, er flere som har fått det dekket av garantien.
 
Ble veldig itvil nå om det har blitt prøvd me annen TPS

Min SKS hadde lignende symptom som din. Når jeg trykket inn den siste biten på gassen så skjedde det ingenting, ble bare en dyp lyd, som om at den gikk altfor fett. Når jeg lå på løypa i hastighet å klep fullt, så kjente man at maskinen begynte å bremse, som om effekten dabbet av.
Jeg sjekket å justerte min TPS sist helg, å har kjørt 2 dager etterpå, hvor det har fungert helt perfekt.

Før justering:

Tomgang: 0.945
grunn: 0.755
full gass: 4.33

Etter justering:

Tomgang: 0.940
Grunn: 0.701
Fullgass: 4.25


Så for min del hjalp det å justere inn tps.
 
Hmm. Har oppstått flere problemer med min i tillegg nå. Men virker som di har noe på gang. Vært i kontakt med Polaris Norge. Æ jo 4 gange den er inne for samme feilen å 1 år si første gang
 

Vedlegg

  • IMG_0502.JPG
    IMG_0502.JPG
    161,9 KB · Sett: 177
Var meir enn eg såg for meg. Er det tegn til hakk eller skader der? Ville prøvd med på garanti på det der. Ser jo klart det er lakkflass, og ikkje ripe skrubbing.