Må kjøre litt med slede av og til..men ikke ofteSmak å behag, klarer fint med kort kjøler. Hatt 2 hardcorer nå og fant ut at jeg klarer meg med kort kjøler så da ble det hardcore igjen
Må kjøre litt med slede av og til..men ikke ofteSmak å behag, klarer fint med kort kjøler. Hatt 2 hardcorer nå og fant ut at jeg klarer meg med kort kjøler så da ble det hardcore igjen
Må kjøre litt med slede av og til..men ikke ofte
Ikke kjøp de Orginale cat stigtrinn hvertfall, de er sinnsykt glatte. Jeg måtte skru inn sikkert 200 skruer inn i tillegg for at jeg i det hele tatt hang fast på en 17 modell jeg hadde. Det gripperene er jo i plastikk og fryser til is med en gang.
Slenger med noen bilder av isinga og skruene jeg monterte:
Vis vedlegget 69868
Når det gjelder lang og kort kjøler, så funker det bra med kort, så lenge du kjører fort og har nede is-riverene, men er ingen hemlighet at den lange er bedre. Så om du kjører litt seint å rolig med feks. passasjer og slede så vil jeg anbefale lang. Jeg måtte bytte skuter nettopp pga kjørte for mye rolig og seint og da ble den korte for dårlig på kjøling.
Er nok smak å behag, men jeg ble veldig skuffa da jeg bytta til de. Alle som prøvde skuteren min klagde også på dette.Er godt fornøyd med mtn stigtrinnene til ac, de har plastikkgrippere. Syns de fungerer bra og tar godt tak i skoene
Har sett i katalogen og på bildene her. BDX sine og Arctic Car sine er ikke like eller de samme. Både design på knaster og fotbrett er ulikt.
Countrycat sine:
Vis vedlegget 69871 Vis vedlegget 69872
Bdx:
Vis vedlegget 69873 Vis vedlegget 69874
Men det er ikke de som er avbildet i cat sin katalog. Tror country cat selger BDX sine boards?
Ser da lik ut spør du meg, både på utforming og gripa
Men det er ikke de som er avbildet i cat sin katalog. Tror country cat selger BDX sine boards?
Countrycat selger det samme som Arctic cat? De er jo Arctic cat forhandler
På min gamle hardcore plukket jeg ut fra katalogen hos forhandler, de var identiske med de som er avbildet
De selger også masse stasj som ikke er arctic cat sine produkter.
Det er nok disse ja.
http://store.arcticcat.com/product/908616/6639-802/_/Proclimb_Boards_-_Orange
Men de har også disse, å det er bare denne typen som er listet å passe til 2018:
http://store.arcticcat.com/product/908616/7639-812/_/Pro_Mtn_Running_Boards_-_Med_Green Er nok derfor det er litt forvirring.
Har ikke sett de før som er avbildet over, men ja, de er nesten identiske, men kanten inn mot tunellen er annerledes.
De som er avbildet er ikke i utstyrs katalogene til Arctic Cat for 2018 eller 2019 ivertfall, og de som er der er veldig ulike BDX sine ivertfall.
Er det noen som har prøvd de som er avbildet over? Oppleves de som glatte?
Legger ved bilde av de to typene i katalogen til Arctic Cat for 2018 og 2019.
Variatoren eller kjedet på alphaen på roadshowet, eksploderte i dag...
Klare nåkk å lure inn 66mm kam.Noen som veit hvor stor kam man får plass til i en M8 2008 SnoPro?
3´´ (76mm) går på, men er litt trangt å få inn drivaksel. Blir liten klaring i tunellen.Noen som veit hvor stor kam man får plass til i en M8 2008 SnoPro?
Feil. Tidligere i år på demo i nord norge knuste noen girkassa i en stein, drivakslingen fikk seg også en trøkk da. De trodde den var grei så ble ikke byttet. Igår viste det seg att den hadde vert kast i, så den gikk igår. De jobber med å få fatt i ny og få fikset den. Variator og girkasse er like hele.Variatoren eller kjedet på alphaen på roadshowet, eksploderte i dag...
Kjørt 1500km med min Hardcore i år, og er fortsatt på originale reima som kom ny på den. Ser like fin ut.Hørte også tidligere i uka fra forhandler at det ikke var gått en eneste reim på demokjøringa i år, og da var det vist 3 plasser igjen de sku ha demokjøring. Vill si at det er MEGET bra om det er fakta
Ok, når jeg var der fikk jeg høre at det var variatoren. Men dette stemmer tydeligvis ikke, reiste ganske rett etter at det skjedde så fikk ikke forhørt meg så mye.Feil. Tidligere i år på demo i nord norge knuste noen girkassa i en stein, drivakslingen fikk seg også en trøkk da. De trodde den var grei så ble ikke byttet. Igår viste det seg att den hadde vert kast i, så den gikk igår. De jobber med å få fatt i ny og få fikset den. Variator og girkasse er like hele.
Kjørt 1500km med min Hardcore i år, og er fortsatt på originale reima som kom ny på den. Ser like fin ut.
Er oppe å går nå, og blir og finne på demoen til Motor og Industriservice i Skafså kl.12 og utover.Ok, når jeg var der fikk jeg høre at det var variatoren. Men dette stemmer tydeligvis ikke, reiste ganske rett etter at det skjedde så fikk ikke forhørt meg så mye.
Så ut som den var oppe å gikk igjen nå?