@DaltechNoen som har tips og triks til bedre geo i understell på 2012 m800 proclimb. Helst sleppe å skifte ut deler. På forhånd takk.
@DaltechNoen som har tips og triks til bedre geo i understell på 2012 m800 proclimb. Helst sleppe å skifte ut deler. På forhånd takk.
Noen som har tips og triks til bedre geo i understell på 2012 m800 proclimb. Helst sleppe å skifte ut deler. På forhånd takk.
Noen som har tips og triks til bedre geo i understell på 2012 m800 proclimb. Helst sleppe å skifte ut deler. På forhånd takk.
Hva det jeg håpet at det gjorde har ikke fått opp feilkode, men vet at den ene wiren går en del tregere enn den andreKommer opp feilkode å skutern går som et dass! Men motoren koster flesk det gjør ikke wirene
Kan også være lurt å skifte til 7 tanns drivhjul etter disse modifiseringer, belte blir alt for stramt med 8 tanns.Kjøpte nye braketter til innfestning av understell bak fra 2014 og nyere, disse brakettene flytter understell lengere bak og lengere ned i forhold til orginale braketter. Borret nye hull framme i tunnelen også (2013 og 2014). Meget fornøyd nå venter jeg bare på Powerclaw 66mm belte som kommer til uka
Hei noen som vetn man må ha spennings regulator for å gjerne hovedlykta på m8000?
1288,- pr eksosventilwire er prisen jeg fikk fra forhandler i norge.Ser at Country Cat tar 62 dollar for en wire, blir vel ca 700kr levert norge. Jeg skal høre med norsk forhandler hva di tar, så man har noe å sammenligne med
Heihei
Henter med en 2014 M8000 HCR på mandag å har noen spm. i forbindelse med det
Er smal M8 forstilling, bukplate, stor framfanger ++
Nesten bare skrudd Plaris og Skidoo/lynx før. så har ikke så mye førstehåndserfaring med AC. Men har lest meg opp en del.
2014 er vel "rikitg" på mange måter har jeg lest. riktig sekundærvariator og aksling, riktig kjedestrammer riktig vinkla understell og sal+tank
Jeg er ikke noe merkenazi, da jeg mener de fleste har sine positive og negative sider. Men havna på en AC denna gangen
Scooteren er godt brukt, ikke hærpa, men er litt småtteri, og den har ca 4600km på telleren.
Så tenkte å gå over alt av slitedeler, foringer osv, samt ta oljeskift og sjekk av gearkasse. gjøre reint variatorer, evt montere variatorkit.
Er det nødvendig å bytte stempler? ser flere skriver at de går fint 6/7k. Men kanskje bedre å være føre var?
Non spesielle ting som før gjøres før vinteren?
Standar som dela som røyk fra 4000-6000km er sekunder og primærvariator. Værtfall vis scooteren er kjørt litt hardt.
Ville sett nøye over disse. Kjeden skal også byttes på 5000km service mene æ, grei forsikring å bytte den ellers e det bare å tut og kjør.
Jeg ville levert inn scooter til en service og få de til å gå over de deler du er usikker på. De fleste service så bytter de olje på kassa og sjekker tilstand, beltet strammes etter spesifikasjon, og stort sett alt som er service deler sjekkes.
Da kan du få en indikasjon på hva som må gjøres osv. Er vell uansett en service på 5000 km på disse trur jeg
Nei, jeg skrur da sjølv Er oppretter og bilmekaniker av yrke og skrur en del scooter utenfor jobb, så det er ikkno problem. Og verkstedhåndbøker har vi jo tilgang via forum mtp. momenter osv
Tenkte meg på kjente svakheter som bør sjekkes utover vanlig vedlikehold evt noe som bør sjekkes av erfaring da jeg ikke har eid cat før