Leverer langt fra fult på topp, og aldri heiset opp scooteren bak, å holt full gass for så å trekke ut dess'n. Da man får se pluggfargen på toppHvis pluggene så ok ut og motoren leverer på topp bør du vel ikke bytte dyser
Det er kun ved wot dysestørrelsen har betydning. Høyden på nåla justerer mellomregisteret.
Det er kun ved wot dysestørrelsen har betydning. Høyden på nåla justerer mellomregisteret.
Det er en egen skrue for å justere høyden på den ene flatsliden. Legger du en 3,5 mm bor under flatsliden, så får du riktig høyde som utgangspunkt for videre justering.
Jeg hadde ikke dyset om uten å først teste med sånn noenlunde riktig justering i hvertfall.
Tusen takk for god hjelp! Ska se vidre på det neste helg!Det er en egen skrue for å justere høyden på den ene flatsliden. Legger du en 3,5 mm bor under flatsliden, så får du riktig høyde som utgangspunkt for videre justering.
Jeg hadde ikke dyset om uten å først teste med sånn noenlunde riktig justering i hvertfall.
Hoved dyser var ikke strammet å disse forgasserne har sett bedre dager ja men er skrudd av atm, prøvde med noen andre forgassere, var frisk da fikk også tetta det hullet hvor nippelen var knekt, med kjemisk metallEr flottørdyse slitt kanskje eller feil montert? Jeg brukte å montere på en slangebit på bensintilkoblingen til forgasseren og suge/blåse mens jeg manipulerte flottøren for å forsikre meg om at den stenger som den skal. Er veeeeeeeeeldig viktig at forgasseren stenger for bensinen ellers kan og vil motoren renne full av bensin og det kan bli kostbart.
Om jeg skjønner spørsmålet rett, er det nokk et 2" rør jeg borret mange hull i ja, ganske fornøyd med resultatet selvhva brukt du som "gitter" inni til demperul, Hønsenetting eller noe?
ble fint resultat til og være "hjemmelaga".